DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY anunță o colaborare îndrăzneață și plină de energie, prezentând-o pe Hailey Bieber drept noua imagine globală a brandului. Această colaborare marchează un nou capitol pentru DKNY, inspirat din street style-ul newyorkez și reinterpretat prin perspectiva lui Hailey: atemporal, încrezător și cool fără efort.

O muză modernă și o forță a naturii, Hailey aduce un mix unic de încredere calmă, viziune creativă și stil intuitiv, cu rezonanță la nivel mondial. Ca antreprenoare de succes, model, tânără mamă și personalitate incontestabilă a modei, ea leagă cu ușurință lumi diferite – moda și arta, businessul și glamourul – rămânând mereu autentică.

În întreaga campanie, stilul personal al lui Hailey se află în centrul atenției. Fiecare ținută surprinde instinctul ei vestimentar de a amesteca trecutul cu prezentul, combinând clasice reinterpretate din colecția capsulă DKNY est. 1989 cu siluete moderne din colecția de sezon.

„Suntem încântați să o avem pe Hailey drept imagine globală a DKNY. Dincolo de povestea ei de succes, are un stil inspirațional și în același timp accesibil, care surprinde perfect esența brandului nostru. Hailey emană o energie incredibilă prin atitudinea și stilul ei, întruchipând spiritul New York-ului”, declară Jeff Goldfarb, Executive Vice President al G-III Apparel Group.

Un sacou negru cu croială structurată purtat peste o cămașă albă impecabilă – alături de jeanși relaxați și loafers masivi – surprinde perfect esența unui look „off-duty”. O jachetă varsity reinterpretată cu litere neon evocă nostalgia într-o manieră urbană. O jachetă denim lejeră combinată cu jeanși emană o senzualitate casual, iar un sacou Glen plaid oversized, stilizat cu straturi sculpturale, reinventează croitoria modernă cu o notă distinctă semnată Hailey.

Piesele voluminoase de outerwear contrastează cu cele care urmează linia corpului, creând un aer relaxat, dar sofisticat. Pentru Hailey, un palton din blană ecologică neagră intensă și un bomber din piele maro devin piese esențiale pentru un look street style rafinat.

Hailey trece cu ușurință între accesoriile-cheie ale sezonului — noua geantă Hadlee Bag, geanta Paula Commuter Tote și iconica geantă Chana ’89 — fiecare având o personalitate distinctă. Ținuta este completată de simbolul absolut al New York-ului: șapca New York Yankees, reinterpretată într-o colaborare oficială cu logo-ul DKNY.

Fotografiată de Mikael Jansson într-un spațiu industrial care pune în valoare estetica brută a orașului, campania evidențiază modul în care Hailey duce atitudinea originală DKNY în prezent. Accente de galben, culoarea emblematică a taxiurilor newyorkeze, apar pe parcursul campaniei, conectând brandul la ADN-ul său original.

Jacki Bouza, SVP of Global Marketing and Communications la G-III Apparel Group, afirmă: „Campania DKNY toamnă 2025, cu Hailey în prim-plan, surprinde stilul atemporal și emblematic al brandului, aducând energia New York-ului unui public global.

 Colecția DKNY toamnă 2025 este disponibilă în magazinul Sport Couture din Băneasa Shopping City și pe www.sportcouture.ro.

DESPRE DKNY

Încă de la lansarea sa în 1989, DKNY a fost sinonimă cu New York-ul – inspirată de energia și atitudinea orașului. Fondat pe o pereche de jeanși și pe dinamica sportului, DKNY este despre utilitate și funcționalitate – practic și contemporan. Pornind de la principiul Donnei Karan de a crea pentru femeia care nu știe unde o va duce ziua, DKNY s-a transformat într-un adevărat „lifestyle powerhouse” global: garderoba dinamică ce cuprinde tot ce ai nevoie pentru a trăi o viață newyorkeză – oriunde te-ai afla. Astăzi, brandul este reinventat încă o dată, cu dragostea pentru New York servind drept muză și mentor. De la cusătură la siluetă, DKNY invită lumea să descopere noile colecții în care cultura, încrederea și pulsul orașului converg, devenind parte dintr-un brand care nu este doar purtat — ci trăit. Aceasta este scrisoarea noastră de dragoste pentru street style-ul autentic și energia nelimitată ce definesc ADN-ul New York-ului — o poveste ce se desfășoară într-o nouă eră a accesibilității.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL