Descris ca fiind una dintre cele mai complexe versiuni ale Astronomiei pe care marca Haute Horlogerie le-a creat vreodată, noul ceas depășește granițele ingineriei și măiestriei ceasornice.
Începând cu carcasa masivă tridimensională care adăpostește funcționarea complicată a ceasului, acesta măsoară 50 mm lățime și 26 mm grosime. Construcția scheletului carcasei din aur roz de 18K este concepută pentru a prezenta mișcarea frumos lucrată și alte componente cu cel mai mic nivel de obstacol. Din cauza designului netradițional al carcasei, care este practic o cutie cilindrică din safir cu un șasiu auriu, nici nu primește o coroană tradițională. În schimb, mecanismul de înfășurare și setare se găsește pe fondul solid al carcasei.
Trecând la cadranul schelet al ceasului, dansul ceasornic al diferitelor componente este pur și simplu uluitor. Spre deosebire de ceasurile anterioare Astronomia, cadranul principal de cronometrare al celei mai recente iterații nu este plasat pe unul dintre brațele orbitale stivuite ale mișcării. În noua ediție Astronomia Maestro Worldtime, cadranul este chiar în centru, plasat în partea de sus a stivei centrale pentru o citire mai ușoară. Cadranul bombat de indicare a timpului prezintă ace alfa tradiționale.
Ceasul primește diamantul sferic de un carate, semnătură Jacob Cut, care se rotește pe axa sa o dată la 90 de secunde, împreună cu un tourbillon cu trei axe în cușca sa stilizată cu emblema Jacob & Co. în aur roz. Există, de asemenea, un astronaut foarte detaliat, în argint german pictat manual, la capătul opus al diamantului sferic.
Ceasul este alimentat de mișcarea tourbillon cu repetiție de minute cu bobinare manuală JCFM11A, care oferă o rezervă de putere de 50 de ore și este la fel de uluitoare ca ceasul. Ceasul primește o curea clasică din piele de aligator bleumarin, cu o închidere deployant din aur roz de 18K. Jacob & Co. a anunțat că va realiza doar 18 exemplare ale Astronomia Maestro Worldtime, care vor fi vândute la 780.000 de dolari bucata. Ceasul este disponibil acum prin dealerii autorizați Jacob & Co.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.