Ceasul combină caracteristici care reprezintă cel mai tare aspect de ceasuri în acest moment. Este un cronograf cu o carcasă și o brățară din oțel inoxidabil și un cadran verde - în acest caz, versiunea verde a unui Aston Martin de curse și, așa cum mașinile verzi ale lui Aston Martin sunt acoperite cu șapte straturi de vopsea, șapte straturi de culoare sunt aplicate pe cadranul acestei ediții speciale.
În comparație cu majoritatea celorlalte colaborări cu ceasuri auto, referințele auto de aici sunt subtile: nu există rotoare în formă de volan, rezerve de putere cu tematică a indicatorului de combustibil sau curele în relief pe banda de rulare a anvelopei. Referințele la Aston Martin sunt discrete și vizează persoanele care observă detalii: contragreutatea de pe secundar a fost inspirată de striațiile laterale văzute pentru prima dată pe lateralul Aston Martin DB5 din 1958 și a devenit ulterior o semnătură a DB5, modelul preferat de James Bond.
Modelul hașurat în linii fine negre de pe cadran este inspirat de scaunele matlasate găsite în mașinile sport de înaltă performanță ale mărcii britanice. Singurul logo de pe cadran este cel al ceasornicarului, Girard-Perregaux. Numele și logo-ul Aston Martin apar pe spatele carcasei, fiind gravate în spatele geamului de safir.
Brățara și carcasa de 42 mm sunt din oțel inoxidabil 904L, care este mai puțin obișnuit decât 316L, și sunt mai scumpe, dar au o rezistență superioară la coroziune, o rezistență mai bună la zgârieturi și un aspect mult mai strălucitor și luxos. Conține calibrul GP03300-0141 cu o rezervă de putere de 46 de ore.
Aceasta este o ediție limitată de 188 de piese. un ceas se vinde cu 18.100 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.