Ambarcațiune 100% electrică, cunoscută sub numele de Sunreef 80 Eco, îmbină cele mai noi tehnologii verzi cu fiabilitatea unui velier de zi și confortul unui superiaht. A fost prezentat pentru prima dată anul trecut ca parte a noii linii Eco a șantierului polonez, care cuprinde câteva ambarcațiuni, de la 12 m lungime la 30 m.
Modelul de 50 m adoptă o abordare holistică a eco-croazierelor. Poate valorifica și stoca energie regenerabilă atât deasupra cât și sub linia de plutire, ceea ce înseamnă că poate naviga fără emisii zile întregi.
Probabil că cea mai inovatoare caracteristică este pielea solară a navei. Acest sistem fotovoltaic va vedea cele mai ușoare celule solare din lume integrate în laturile corpului, suprastructura, bimini și catargul de carbon.
Acoperind o suprafață totală de aproximativ 150 de metri pătrați, pielea va genera până la 34 kWp de energie curată care va fi stocată în baterii de litiu personalizate. De asemenea, conferă multihull-ului un aspect cool, futurist.
Când vine vorba de propulsie, iahtul poate funcționa fie cu cele două motoare electrice de 180kW eficiente din punct de vedere energetic, fie cu ajutorul vântului. ambarcațiunea folosește un sistem avansat de generare de hidro pentru a recupera efectiv energia din rotația elicei. Împreună, cele două elice pot genera mai mult de 15 kWh în timp ce navighează cu o vitează de 7 noduri. Această energie este apoi utilizată pentru a alimenta motoarele și aparatele de la bord.
Are, de asemenea, un sistem de management al apei de înaltă tehnologie, aer condiționat foarte eficient, generatoare eoliene și vopsele non-toxice. În ceea ce privește decorul, este complet personalizabil și prezintă o gamă de materiale și mobilier sustenabil din punct de vedere etic.
Sunreef 80 Eco va fi lansat la apă în această vară.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.