Piesa, intitulată „Floor Frame”, a fost dezvăluită vineri de prima doamnă Melania Trump.
Proiectată în 1962, sculptura este compusă din blocuri dreptunghiulare care par să se scufunde și să se ridice de la sol. Cele două piese sunt ca o intersecţie dintre un copac şi pământ. Piesa de artă subliniază „frumoasele contribuţii ale artiştilor asiatici americani la peisajul ţării noastre”, a spus prima doamnă într-un comunicat.
Brett Littman, directorul Isamu Noguchi Foundation and Garden Museum din Long Island City, Queens, a descris amplasarea sculpturii în grădina Casei Albe drept un punct de reper.
Isamu Noguchi
„Din păcate, vine într-un moment complicat”, a spus el referindu-se la alegerile prezidenţiale. „Dar ce este important pentru noi este că va fi expusă permanent la Casa Albă. Administraţiile vin şi pleacă, dar arta rămâne. Suntem mândri şi credem că Noguchi s-ar simţi mândru de asemenea”.
Cariera prolifică a lui Noguchi s-a întins pe șapte decenii, din care a petrecut o mare parte pentru contopirea artei, arhitecturii și spațiilor publice.
Pregătirea sa în studioul celebrului artist român Constantin Brâncuși a contribuit la consolidarea dorinței sale de a fi sculptor în anii 1920, dar abia în anii 1940 s-a bucurat de aprecierea criticii.
Noguchi, unul dintre cei mai cunoscuţi artişti americani moderni, a devenit activist politic după atacul japonez de la Pearl Harbour, făcând eforturi pentru a combate rasismul şi pentru a atrage atenţia asupra patriotismului americanilor japonezi. El a petrecut voluntar o perioadă într-un centru de relocare din Arizona.
În plus față de sculpturile abstracte, Noguchi a proiectat locuri de joacă și grădini, dar și design industrial. El a conceput decoruri și pentru renumita dansatoare și coregrafă Martha Graham.
Noguchi, care s-a născut la Los Angeles, a murit în 1988. Viața și opera sa sunt acum comemorate la Muzeul Grădinii Isamu Noguchi din Long Island City, New York și la Parcul Moerenuma din Sapporo, Japonia.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.