Norel, ceasul exclusivist creat de un român în Olanda

Se spune că viața bate filmul și că fiecare om trebuie să-și împlinească visul pentru care a fost hărăzit pe pământ. Este și cazul românului Albert Norel Venete care a părăsit România și s-a stabilit în Olanda. Albert a abandonat teologia și și-a urmat visul: acela de a crea ceasuri. Află-i în continuare povestea care iată că s-a materializat după 15 ani de muncă.

Fiecare om are un vis, o dorință pe care vrea să o împlinească, să o ducă la bun sfârșit. Iar când ajunge la capăt de drum încep noi provocări. Este și cazul românului Albert Norel Venete, de 28 de ani, născut în Doicești, județul Dâmbovița. Ceasornicăria l-a pasionat încă de mic și visul său a fost să facă ceasuri.

Pasiunea pentru ceasuri s-a născut în urmă cu 13 ani. Era fascinat când privea vitrinele cu ceasuri în drumul său spre școală.

„Sunt pasionat de lucrurile minuțioase. Petreceam foarte mult timp în a studia toate acele mecanisme și așa mi-am dat seama că tot ce îmi doream era să creez ceva unic, ceva care să mă reprezinte și care să ducă numele meu mai departe. Îmi place frumosul și am vrut ca ceasul care îmi va purta numele să aducă lux și eleganță în același timp", a povestit el. 

Viața l-a dus către facultatea de teologie, însă nu a renunțat la visul său. 

„Am studiat teologia, am vrut din totdeauna să îndrum oamenii către credință. Puține lucruri sunt mai minunate în viața unui om decât atunci când simte să prezinte pe Dumnezeu ca fiind răspunsul tuturor căutărilor noastre. Din păcate nu sunt încă în totalitate pregătit să devin preot, câte o dată o simt în suflet”, a mai povestit el. 

Albert Norel a plecat din țară în urmă cu 6 ani și s-a stabilit în Olanda, unde a muncit din greu pentru a-și împlini visul. Ceasul Norel se află deja în colecțiile pasionaților de lucruri fine. Creațiile lui au câteva particularități, chiar dacă este la început. Ceasurile lui Albert au un mecanism automatic, sunt rezistente la 50 de metri adâncime în apă și sunt realizate oțel de cea mai bună calitate, 316 L. Cureaua este din piele de vacă, pe cadran având multe cristale Swarovski.

„Nu știu dacă a fost destinul meu dar mi-a plăcut să spun că am avut visul în propriile mâini și cu multă muncă am ajuns să-l numesc realitate”, spune Norel. Acesta a povestit că la un astfel de ceas muncește și 2 luni. „Sunt implicat sută la sută! Și în viața de zi cu zi sunt un om foarte migălos și perfecționist. Îmi place ca totul să fie într-o formă și o ordine perfectă. Cât ia să fac un astfel de ceas? Design plus creație, aproximativ două luni", a mai spus el.

Ceasul Norel este o bijuterie.

„Este creația mea de suflet. Ce îl recomandă pentru a fi o bijuterie? E obținut prin intermediul unei filozofii care a unit diverse tipuri de produse într-un singur brand puternic și deosebit, brandul Norel: toate prezintă aceleași elemente definitorii cum ar fi utilizarea materialelor prețioase, originalitatea detaliilor și abilitatea de a interpreta gusturile și dorințele celor mai pretențioși consumatori, lux, elegantă și rafinament”, a încheiat bărbatul. Albert Norel Venete speră să aducă acest ceas și în România.






Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN