Colecția se numește The Art of Living și este împărțită în patru secțiuni: decor, scris, baby și jocuri. Printre acestea, există ceva pentru aproape fiecare cameră din casa ta, fie că este vorba despre un obiect decorativ sau un instrument funcțional, toate cu detalii aurite.
Când vine vorba de obiecte decorative, Cartier cântărește puternic pe semnăturile sale cele mai recunoscute, și anume pictograma panteră și nuanța roșu intens. Tăvi din porțelan, vasul în care ți-ai arunca cheile, prezintă detalii aurii calde în jurul jantei și bazei și o panteră aurie.
Instrumentele de scris adoptă o abordare la fel de capricioasă, cu jurnale acoperite în caricaturi ale asistenților îmbrăcați în uniformă ai lui Cartier, în timp ce o mare parte din produsele de papetărie are motive de panglică roșie înfășurate pe suprafața sa. Și cu ce mai bine să notezi ceva decât cu stilourile frumoase în tonuri aurii?
Pentru bebeluși, lucrurile sunt remarcabil de jucăușe, având în vedere materialele care au dus la realizarea fiecărui articol. Indiferent dacă este o linguriță, o jucărie de zăngănit sau un pahar pentru copii, fiecare este realizat din argint în relief cu un motiv animal, ai cărui ochi sunt concepuți pentru a imita logo-ul C al mărcii.
În timp ce acest tip de extindere a stilului de viață pare natural pentru un brand cu moștenirea stabilită de Cartier, este, în multe privințe, o revenire la propriile sale tradiții.
În anii 1930, Louis Cartier, nepot al fondatorului omonim, a inaugurat departamentul S pentru Argint al mărcii, specializat în crearea de cadouri mici și chiar lucruri precum brichetele. Potrivit mărcii, el a spus odată într-un interviu că marca sa nu se limitează la bijuterii și e la fel de capabilă să umple „geanta de mână a unei femei cu o pudră compactă, o oglindă, un pieptene mic și chiar cărți de vizită”.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.