Cifra de afaceri a producătorului de articole sportive scade cu 38%. Producătorul american de articole sportive din New York, Nike, a generat 6,3 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, cu 38% mai puțin decât în anul precedent. Asta înseamnă o pierdere de 790 de milioane de dolari. Cu un an în urmă, Nike a înregistrat un profit de 989 de milioane de dolari în același trimestru.
Dezvoltarea proastă se datorează în principal faptului că majoritatea magazinelor au fost complet închise timp de opt săptămâni în lunile martie, aprilie și mai, din cauza crizei coronavirusului. Veştile rele pentru Nike nu se opresc aici. Imediat după auzul veştii că există probleme financiare, acţiunile companiei au scăzut 4%.
Nike a putut să-și crească afacerile online cu 75 la sută. Dar asta nu a fost suficient pentru a compensa încetinirea afacerilor fizice . Potrivit Nike, afacerile online au reprezentat 30 la sută din vânzările din trimestrul IV.
În urmă cu trei luni, președintele și CEO-ul John Donahoe era destul de optimist că Nike voia să folosească experiența din China ca scenariu pentru alte piețe. În practică, acest lucru a însemnat în primul rând să se concentreze mai mult pe canalele digitale și pe fitnessul acasă.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.