Pandemia de coronavirus afectează fiecare aspect al vieții noastre și nu în ultimul rând rutina noastră de înfrumusețare. Rolul frumuseții - cum o exprimăm și o accesăm - s-a schimbat peste noapte.
Indutria de beauty are o semnificație vastă atât pentru individ, cât și pentru economie. Anul trecut, britanicii au cheltuit aproximativ 27,2 miliarde de lire sterline pe produse și servicii de înfrumusețare, conform raportului Value of Beauty. Dar în 2020 cifrele vor fi altele din cauza pandemiei.
Experții vorbesc despre o resetare a frumuseții totale. Ce-ar putea însemna asta? Multe femei au schimbat deja modul în care folosesc produsele din rutina de beauty. Un sondaj recent susține această noțiune, arătând că 82% dintre femei poartă în prezent mai puțin machiaj, 52% dintre femei și-au schimbat prioritățile de frumusețe de când au fost impuse restricțiile.
Experții în beauty au făcut deja predicții: această schimbare va rămâne. „Chiar și atunci când restricțiile sunt relaxate, este posibil să petrecem mai mult timp acasă și să interacționăm mai puțin cu ceilalți”, spune Clare Varga, CEO unei companii de beauty. „Așadar, nu vor exista motive sau nevoia de a ne machia în fiecare zi - efortul nu va părea justificat.”
Datorită „Zoom boom”, am devenit, de asemenea, mult mai confortabili și am acceptat să ne arătăm chipul fără machiaj. Ca un comportament, acest lucru va rămâne - atât pe ecran, cât și în afara ecranului - și, în consecință, vom vedea că se va pune accent pe produsele care ne fac să arătăm fresh. Ca atare, au crescut vânzările de produse skincare.
Varga adaugă că, atunci când vom ieși în sfârșit, purtarea de măști va fi probabil noua regulă. Acest lucru va dicta modul în care ne îmbrăcăm. Având gura și nasul acoperite, se va pune accent pe ochi și pe sprâncene. Nu este surprinzător faptul că au crescut căutările pe Google pentru „ smokey Eyes”. Și pe Instagram vezi numai tutorial cu machiajul ochilor.
Într-adevăr, Covid-19 a schimbat industria de beauty. Sănătatea și igiena vor fi factori importanți pentru consumatorii post-coronavirus, iar acest lucru vor dicta modul în care consumăm servicii de înfrumusețare din saloane.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.