Richard Mille și McLaren și-au anunțat ultima colaborare, RM 40-01 Automatic Tourbillon McLaren Speedtail. Este rcunoscut drept cel mai „extrem” ceas al ceasornicarului elvețian. Din acest motiv se vor face doar 106 unități.
După ce a intrat în producție anul trecut, McLaren Speedtail este considerat cel mai avansat autovehicul tehnologic britanic de până acum. Coupé-ul futurist dispune de un sistem de propulsie hibrid capabil să producă 1.070 de cai putere. Bolidul poate atinge 300 km/h în doar 12,5 secunde și are o viteză maximă de 400 km/h.
McLaren Speedtail este cea mai rapidă mașină din lume
Sunt niște cifre uluitoare și, cu siguranță, RM 40-01 Automatic Tourbillon McLaren Speedtail sună ca ceva special. Ceasul, la fel ca supercarul, are un design deosebit fiind realizat în 18 luni după cinci prototipuri, pentru a fi pe măsură. Ceasul este forma din 69 de părți individuale. Este mai lat la ora 12 decât la ora 6, are o ramă și o carcasă din titan, precum și o bandă din carbon TPT a lui Richard Mille. Acesta conține și o curea specială, asimetrică, cu accente portocalii la ora 6.
„Motorul” horologic care alimentează ceasul este la fel de impresionant, fiind dezvoltat în circa 8.600 de ore. Acesta umple tot spațiul disponibil din carcasă. Mișcarea CRMT4 internă are 37 de bijuterii și poduri din titan de gradul 5, șuruburi, placă de baz. Piesa prezintă, de asemenea, un indicator de rezervă de putere la ora 9, precum și complicații ale selectorului de funcții și date supradimensionate, toate acestea fiind o premieră pentru unul dintre turbo-automatele mărcii.
„Când a fost vorba despre modelul RM 40-01, am avut o contribuție considerabilă în partajarea punctelor esențiale ale mașinii și a filosofiei din spatele acesteia”, a spus Rob Melville, directorul de proiectare McLaren Automotive. „Cu Speedtail ne-am propus să producem o mașină care să aibă o calitate artistică. Acest lucru s-a întâmplat cu siguranță în ceas, care reflectă frumos numeroasele detalii ale Speedtail-ului în finisaj, materiale și designul său fără compromisuri.”
Cele două companii nu au oferit încă informații despre prețuri pentru RM 40-01 Automatic Tourbillion McLaren Speedtail.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.