Pentru a se distinge de modelele standard Maybach, atât Mercedes-Maybach S-Class, cât și GLS „Edition 100” poartă o vopsea unică aplicată manual High-Tech Blue și Nautical Silver în două tonuri.
Ediția specială se bazează pe modelul Mercedes-Maybach S680 într-o versiune cu ampatament lung și vine cu câteva detalii elegante realizate pe măsură, pe baza cărora se remarcă în comparație cu modelul standard. În plus, jantele de 20 de inci au primit, de asemenea, un nou finisaj crom închis.
În interior, cabinei i s-a oferit o schemă unică Crystal White și Silver Grey Pearl, cu detalii negre de aluminiu. Aici, emblemele Edition 100 apar pe o varietate de suprafețe, inclusiv pe ușă și tabloul de bord din dreptul pasagerului. Din punct de vedere mecanic, Edition 100 este identică cu versiunea standard alimentată de un motor V12 dublu-turbocompresor construit manual. Motorul produce 621 cai putere de 1000 Nm.

Deși prețul nu a fost anunțat, ne așteptăm să fie cu mult mai mare decât un sfert de milion de dolari.
Denumit inițial Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH, acest brand datează din 1909 și și-a schimbat numele în Maybach-Motorenbau GmbH în 1912, creând prima sa mașină de producție în 1921. Faimosul brand a fost cumpărat de Grupul Daimler în 1960, în timp ce în anii 2000 a devenit un nume independent care creează mașini de lux bazate pe sedanele S-class, care pot concura cu modelele create de Rolls Royce și Bentley din toate punctele de vedere. Totuși, nu a reușit să cunoască succesul comerical, până la crearea sub-mărcii Mercedes-Maybach în 2014.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.