Acum șase luni, Modena era un oraș fantomă. COVID-19 a lovit nordul Italiei cu o asemenea forță, încât Modena și provincia bogată Reggio Emilia au fost îngenunchiate din punct de vedere economic.
Criza a reprezentat o amenințare existențială pentru producătorii italieni de automobile - cele mai multe dintre ele având sediul central în nord și care se bazează pe o forță de muncă sănătoasă, pe o economie globală și pe lanțuri de aprovizionare neîntrerupte pentru a face afaceri.
Astăzi, însă, Modena își revine. Magazinele sunt deschise. Străzile sale înguste și istorice sunt pline de oameni și mașini. Pe o pistă de curse chiar în afara orașului, Maserati - care construiește mașini în Modena și care a fost fondată în apropiere de Bologna în urmă cu 105 ani - a dezvăluit prima sa mașină sport din ultimii 15 ani, MC20.
Noul supercar produs de Maserati este realizat în mare parte din fibră de carbon ușoară și aluminiu. Noul MC20 poate atinge o viteză maximă de 325 de km pe oră și poate ajunge de la 0 la 96 de km în mai puțin de trei secunde.
Potrivit reprezentanților Maserati, motorul are o putere extrem de mare pentru dimensiunile sale, dar care poate funcționa și în activitățile de zi cu zi. Un sistem similar este utilizat în motoarele de curse de Formula 1.
Prețul mașinii va porni de la aproximativ 210.000 de dolari.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.