O tendință pe care am văzut-o în ultima vreme este aceea că mulți cumpărători de iahturi preferă ambarcațiunile cu design netradițional pentru unicitate și exclusivitate. Cel mai nou concept de megayacht care aspiră să rupă tradiția este acest vas de lux uimitor de 110 de metri, numit Malena, care arată ca un bloc de apartamente înalt de lux care plutește pe apă.
Creat de Rodriguez Design, care este deținut de designerul și marinarul Josh Rodriguez, megayacht-ul renunță la designul tradițional al iahturilor în favoarea unei „abordări arhitectonice”. Fondatorul studioului spune că designul iahtului se inspiră din diferite structuri arhitecturale diferite.
„Cu sistemul de balcon lateral, am vrut să creăm senzația de a fi un zgârie - nori superluxos”, a spus Rodriguez. „Oriunde iahtul este andocat sau acostat, orașul va avea un nou plus la orizontul său.” Nava măsoară 26 de metri de la linia de plutire până la vârful catargului și are mai multe etaje pentru a arăta ca un zgârie-nori de lux.
Megayacht-ul Malena are două piscine infinite și poate găzdui până la 24 de oaspeți în cele 11 cabine ale sale, care include șase cabine VIP pe puntea principală. Puntea proprietarului are uși glisante pentru acces limitat și intimitate completă, care ascunde în spatele ei un jacuzzi și o zonă imensă pentru plajă. Puntea superioară, pe de altă parte, are o zonă de luat masa suficient de mare pentru 24 de oaspeți, o zonă de lounge și un heliport.
În ceea ce privește propulsia, Malena a fost proiectată pentru a fi alimentată de o unitate hibridă diesel-electrică care poate ajuta superyacht-ul să atingă o viteză maximă de 18 noduri și o autonomie estimată de 6.000 de mile marine atunci când navighează la 12 noduri.
În timp ce Malena este doar un concept de design în acest moment, Rodriguez susține că studioul de design a prezentat deja interes din partea clienților și șantierelor navale. El spune că nava va costa probabil peste 350 de milioane de euro (aproximativ 396 de milioane de dolari) și poate fi gata pentru livrare în trei până la patru ani.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.