Magnetismul diamantelor: vânzările revin pe creștere în 2021

Un nou studiu detaliază modul în care piața diamantelor a fost rezistentă în comparație cu industria mai largă a luxului și urmează să crească în 2021.

Vânzările de diamante s-au menținut foarte bine în raport cu alte categorii de lux în timpul pandemiei, potrivit unui nou studiu. Această perspectivă se numără printre cele dezvăluite în raportul anual al Bain & Co. despre diamante, care a avut o perspectivă pozitivă anul acesta și a prognozat că această categorie va reveni pe modul creștere în 2021.

În general, Bain spune că vânzările de diamante au atins o scădere de 15% în 2020, care, deși nu este grozavă, este mai bună decât o scădere de 22% a cheltuielilor generale pentru lux. Vânzările de diamante au suferit cel mai mult în primele două trimestre, dar au revenit la timp pentru sezonul de sărbători. În SUA, cheltuielile cu diamante au crescut între 5 și 10% față de 2019, în timp ce în China au crescut cu 15-20% de la an la an.

„În 2020, industria diamantului, în ansamblu, a avut beneficii în mod neașteptat, deoarece consumatorii incapabili să cheltuiască pe experiențe sau să călătorească au folosit banii pentru articole precum diamantele, care sunt considerate o investiție fizică tangibilă. Cercetarea noastră a constatat că mai mult de 75% dintre consumatori intenționează să cheltuiască aceeași sumă sau mai mult pe bijuterii cu diamante decât înainte de criză, indicând o legătură emoțională puternică și continuă cu diamantele”, a declarat Olya Linde, partener în Bain & Co, potrivit WWD.

Diamantele sunt încă intrinseci experienței iubirii și angajamentului, 60-70% dintre respondenții din SUA, China și India spunând că sunt o parte „esențială” a experienței de logodnă.

Sustenabilitatea are o importanță accelerată pentru tinerii cumpărători de diamante. Bain spune că impactul social este esențial pentru consumatorii din SUA, în timp ce conservarea, etica lanțului de aprovizionare și producția de carbon sunt importante pentru cumpărătorii din China și India.

Vânzările de diamante, afectate de pandemie

Nu este un secret faptul că pandemia a forțat cumpărătorii să se mute în online și că acest lucru s-a tradus pe piața diamantelor, aproximativ 20% din tranzacții având loc pe internet - în creștere față de 13% în anul precedent. Bain consideră că această tendință nu va dispărea și, prin urmare, comercianții cu amănuntul de diamante ar trebui să investească în online și în capacități digitale pentru a capta cota de piață. În ciuda câștigurilor din cumpărăturile online, cu toate acestea, între 90 și 95 la sută dintre consumatori spun că preferă să cumpere diamante în spațiile fizice de vânzare cu amănuntul. Aproximativ 70% dintre cei care fac o achiziție în magazin o fac după ce au efectuat cercetări ample online.

Producția de extracție a diamantului scădea deja în fiecare an din 2017 cu aproximativ 5%, dar în 2020 a fost redusă cu 20%, ajungând la un total de 111 milioane de carate. În prezent, diamantele medii și mari reprezintă aproximativ 25% din pietrele extrase, dar reprezintă 70 până la 80% din valoarea totală a producției.

Potrivit Bain, piața chineză a diamantelor va fi prima regiune care se va recupera pe deplin, anticipată pentru începutul anului 2021. Restul națiunilor cheie dezvoltate își vor vedea piețele recuperându-se până în 2023, iar țările nedezvoltate ar trebui să vadă o schimbare în 2024.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC