Acordul înlocuiește acordul inițial din noiembrie 2019 cu un preț de cumpărare în numerar per acțiune de 131,50 $, comparativ cu oferta inițială de 135 $ pe acțiune. Asta înseamnă că grupul francez va cumpăra Tiffany cu 420 de milioane de dolari mai puțin.
Părțile au convenit, de asemenea, să soluționeze litigiul dintre ele. Prețul final de cumpărare este de 15,8 miliarde de dolari, potrivit WWD.
Este un rezultat bun pentru investitorii care, la un moment dat, se temeau că tranzacția ar putea cădea. Ei încasează o primă de 33% la valoarea acțiunilor, chiar dacă pandemia a micșorat veniturile mărcii.
După încheierea tranzacției la începutul lunii ianuarie, cinci directori de top de la Tiffany vor primi cecuri în valoare totală de 100 de milioane de dolari, iar LVMH va începe o revizuire.
După finalizarea tranzacției, Tiffany nu va mai fi o companie publică, ci o filială indirectă deținută integral de compania mamă LVMH, alăturându-se astfel unui grup uimitor de mărci de lux care include Dior, Louis Vuitton, Celine, Fendi, Givenchy și Berluti.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.