LVMH raportează un al treilea trimestru profitabil. Vânzări peste așteptări!

Grupul francez LVMH a declarat că tendințele sale de vânzări s-au îmbunătățit brusc în al treilea trimestru, determinat de divizia sa cheie de modă și articole din piele. Raportul nu conține însă nicio actualizare a disputelor legale cu bijutierul american Tiffany & Co., în legătură cu acordul de fuziune de 16,2 miliarde de dolari.

LVMH a declarat că veniturile organice au scăzut cu 7% în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, depășind așteptările pieței și marcând o îmbunătățire bruscă față de al doilea trimestru, când vânzările comparabile au scăzut cu 38%, deoarece pandemia de coronavirus a forțat închiderea magazinelor și fabricilor din întreaga lume.

O estimare Bloomberg arată o scădere de 12% în al treilea trimestru, moda și articolele din piele fiind în scădere cu 0,9%. În schimb, divizia a înregistrat o creștere de 12% în această perioadă, alimentată de brandurile sale vedete Louis Vuitton și Dior, care au organizat spectacole fizice în timpul Săptămânii modei de la Paris. LVMH a precizat, de asemenea, succesele mărcilor Fendi, Loewe și Celine.

Coniacul Hennessy a fost un alt element care a ajutat la această creștere, în special în SUA, limitând declinul vânzărilor din divizia de vinuri și băuturi spirtoase la 3% în al treilea trimestru. Situația a fost mai complicată la parfumuri și produse cosmetice, în scădere cu 16%, în ciuda unei creșteri constante a vânzărilor online și a unui început promițător pentru noua linie de îngrijire a pielii Fenty.

S-a înregistrat o scădere de 14% a vânzărilor de ceasuri și bijuterii, în ciuda unei reveniri în China. Veniturile LVMH au totalizat 11,95 miliarde de euro în al treilea trimestru, în scădere cu 10% în termeni raportați față de aceeași perioadă a anului trecut. Grupul și-a confirmat ambiția de a-și consolida poziția de lider pe piața globală a luxului în 2020.

LVMH este primul grup major de lux care a raportat rezultatele din al treilea trimestru. Kering și Hermès International își vor publica vânzările pe 22 octombrie, în timp ce Compagnie Financière Richemont va prezenta rezultate intermediare pe 6 noiembrie și Burberry pe 12 noiembrie.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Sabato De Sarno părăsește Gucci după doi ani de activitate

Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.

Licitația de artă AI de la Christie's provoacă un scandal uriaș. Mii de oameni cer sa fie anulată

Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).

Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă

Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă

Valentino și Dream Baby Press, o colaborare literară fără precedent pentru Ziua Îndrăgostiților

De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.

Cât costă geanta Louis Vuitton în formă de homar. Accesoriul a devenit viral

Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.

Câți bani a câștigat Simona Halep, în 15 ani de carieră

Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.

Orlando Bloom este noul ambasador al mărcii Porsche Design

Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.

Cine este Karoline Leavitt, cea mai tânără purtătoare de cuvânt a Casei Albe

Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.

Dua Lipa este imaginea noii genți CHANEL 25

Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.

„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie

„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie

Glenn Martens a fost numit director artistic al Maison Margiela

Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.

Casa Albă a prezentat portretul oficial al Primei Doamne, Melania Trump

Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.

Jeff Bezos îl devansează pe Elon Musk şi redevine cel mai bogat om din lume

Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari

hourglass_full 12 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermes va majora preţurile după explozia vânzărilor

Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.

hourglass_full 1 year ago format_list_bulleted ECONOMIC
Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 1 year ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 1 year ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 2 year ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 2 year ago format_list_bulleted ECONOMIC