LVMH a declarat că veniturile organice au scăzut cu 7% în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, depășind așteptările pieței și marcând o îmbunătățire bruscă față de al doilea trimestru, când vânzările comparabile au scăzut cu 38%, deoarece pandemia de coronavirus a forțat închiderea magazinelor și fabricilor din întreaga lume.
O estimare Bloomberg arată o scădere de 12% în al treilea trimestru, moda și articolele din piele fiind în scădere cu 0,9%. În schimb, divizia a înregistrat o creștere de 12% în această perioadă, alimentată de brandurile sale vedete Louis Vuitton și Dior, care au organizat spectacole fizice în timpul Săptămânii modei de la Paris. LVMH a precizat, de asemenea, succesele mărcilor Fendi, Loewe și Celine.
Coniacul Hennessy a fost un alt element care a ajutat la această creștere, în special în SUA, limitând declinul vânzărilor din divizia de vinuri și băuturi spirtoase la 3% în al treilea trimestru. Situația a fost mai complicată la parfumuri și produse cosmetice, în scădere cu 16%, în ciuda unei creșteri constante a vânzărilor online și a unui început promițător pentru noua linie de îngrijire a pielii Fenty.
S-a înregistrat o scădere de 14% a vânzărilor de ceasuri și bijuterii, în ciuda unei reveniri în China. Veniturile LVMH au totalizat 11,95 miliarde de euro în al treilea trimestru, în scădere cu 10% în termeni raportați față de aceeași perioadă a anului trecut. Grupul și-a confirmat ambiția de a-și consolida poziția de lider pe piața globală a luxului în 2020.
LVMH este primul grup major de lux care a raportat rezultatele din al treilea trimestru. Kering și Hermès International își vor publica vânzările pe 22 octombrie, în timp ce Compagnie Financière Richemont va prezenta rezultate intermediare pe 6 noiembrie și Burberry pe 12 noiembrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.