Aceasta este o premieră pentru casa pariziană care se mândrește cu o istorie de 170 de ani și este numit primul apartament Louis Vuitton din lume.
Cu sediul în Singapore, acest „apartament” exclusivist, întins pe o suprafață de 690 mp, are trei saloane și nenumărate produse Louis Vuitton. Este situat chiar deasupra celui mai mare magazin dedicat femeilor Louis Vuitton din Singapore, la Ngee Ann City.
Asemănător unui apartament șic francez, zona exclusivistă împărțită într-o zonă de expoziție, Sala Principală și Galeria se adresează femeilor, bărbaților și oferă bijuterii și ceasuri de înaltă calitate pentru VIC sau clienți foarte importanți. Nu este nevoie de geniu pentru a ghici că cel mai mare spațiu este rezervat femeilor care iubesc tot ce vine de la biroul lui Ghesquière.
Încăperea fermecătoare este îmbunătățită prin adăugarea de fotolii franțuzești de epocă sau de canapeaua Pierre Augustin Rose personalizată în timp ce răsfoiți cea mai recentă colecție de prêt-à-porter a casei, conform Straitstimes.
Al doilea salon este dedicat bărbaților. Spațiul poate fi mai mic, dar cu designul lui Damier pe pereți. Apartamentul LV aduce un omagiu istoriei sale și prezintă o colecție de genți de călătorieLouis Vuitton suspendate de baloane cu aer cald. Nu lipsește „spiritul călătoriei”, adus în viață de designerul de interior francez Stephanie Coutas.
Revenind la saloane, ultimul include bijuteriile și ceasurile Louis Vuitton. Singurul lucru care strălucește mai tare este candelabru de epocă din 1970 suspendat de tavan.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.