Poate cea mai emblematică entitate a casei, acesta reprezintă istoria mărcii – de fapt, Vuitton a petrecut 17 ani perfecționând complexitățile cuferelor specializate înainte de a inventa „arta călătoriei” prin transportul bagajelor, genților și accesoriilor, care au fost pe cât de elegante, pe atât de practice. Cu toate acestea, cufărul simbolizează și viitorul brandului și posibilitățile nesfârșite de design care rămân neatinse.
Pentru a onora moștenirea cufărului, Vuitton a apelat la 200 de prieteni ai casei – de la filozofi, artiști, oameni de știință, astronauți și astrologi la creatori, designeri și scriitori – pentru a interpreta cufărul prin perspectivele lor. Fiecare vizionar a primit o cutie, care are dimensiunile cufărului original pe care Louis l-a dezvoltat în anii 1850 (50x50x100 cm), cu libertatea neîngrădită de a proiecta cu orice mediu pe care l-a ales, creând în cele din urmă o expoziție dinamică. Urmând tema numerică, „200 de cufere, 200 de vizionari: The Exhibition” prezintă toate cuferele, dezvăluind magia conceptului și atrăgând în continuare atenția asupra bicentenarului Vuitton.
„200 Trunks, 200 Visionaries: The Exhibition” va fi prezentă la Los Angeles între 29 iulie și 6 septembrie, ca singura destinație din SUA. Iar la sfârșitul anului, cuferele vor fi licitate de Sotheby’s, încasările fiind destinate unei organizații care promovează educația creativă.
„Imaginați-vă că aveți o conversație nu cu un singur vizionar, ci cu 200. Nu am mai făcut niciodată astfel de ferestre. Există o energie excepțională care emană din ei - acest flux constant de creativitate. Oamenii vor simți cu adevărat sentimentul de sărbătoare.” — Faye McLeod, director de imagine vizuală pentru Louis Vuitton.
Ca o dovadă suplimentară a numeroaselor fațete ale cufărului, Louis Vuitton a lansat recent o nouă carte publicată de Assouline: Louis Vuitton Trophy Trunks. Cartea aprofundează cele trei decenii ale Victory Travel, deoarece Louis Vuitton a fost proiectantul principal de trofee pentru unele dintre cele mai epice curse din lume, de la Formula 1 Monaco Grand Prix și NBA până la FIFA World Cup.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.