Noua casă a legendei fotbalului din Fort Lauderdale include zece dormitoare, o cameră spa, două docuri pentru bărci și o piscină. A patra sa proprietate din Miami, o casă cu două etaje pe malul apei, a fost construită în 1988 și ultima dată deținută de John și Stacy Dickerson. Vânzarea a fost gestionată de o firmă legată de Alfonso Nebot Armisen, care ajută la gestionarea investițiilor lui Messi, conform Fortune.
Între timp, proprietatea pare casa perfectă pentru tânăra familie, cu facilități de lux, priveliști grandioase, 170 de metri de malul mării, o piscină cu vedere la apele albastre, un garaj pentru trei mașini, o bucătărie italiană și o zonă de fitness pentru a menține legenda fotbalului în formă maximă.
Conform unei liste anterioare, casa se deschide printr-o intrare luxoasă cu uși duble. Un pas înăuntru dezvăluie geniul designului lui Lori Morris, aproape imediat recunoscut cu o paletă clasică alb-negru care evidențiază podele din gresie porțelan, accentuând dozele de metal și tonuri calde de bijuterii pentru a face spațiul primitor.
Această locuință de lux include o cameră de familie grozavă, făcută confortabilă prin adăugarea unui pat și a unei canapea cu panouri de perete asortate. Pentru lucru și întâlniri, există un birou executiv dedicat. Punctul culminant al acestui conac este, fără îndoială, dormitorul principal, un refugiu cu un lounge, un balcon privat, o zonă de machiaj și o cabină de duș cu aburi.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.