Un safir din Caşmir de 27 de carate a fost adjudecat la 2,1 milioane de euro, luni seară, într-o licitaţie organizată la Monaco de Hôtel des Ventes de Monte-Carlo, a transmis un purtător de cuvânt al acestei case, scrie Le Figaro.
Estimată între două şi trei milioane de euro, această piatră preţioasă, montată pe un inel în platină şi aur galben înconjurată de două rânduri de diamante rotunde, a fost scoasă la vânzare la preţul de 1,7 milioane de euro la sesiunea care a avut loc la Café de Paris.
Şapte cumpărători prin telefon au crescut preţul înainte de adjudecare. Cumpărătorul, de naţionalitate italiană, va plăti cu taxe un total de 2,7 milioane de euro pentru această bijuterie care a aparţinut anterior unei familii regale europene.
Cele mai frumoase tipuri de safire din Caşmir, foarte apreciate de colecţionari, sunt de regulă vândute cu preţuri de peste un milion de euro. În secolul XIX, un cutremur în munţii Himalaya a scos la iveală un zăcământ de pietre excepţionale, a explicat casa de vânzări.
Astăzi, majoritatea zăcămintelor din această regiune sunt închise, ceea ce explică raritatea şi valoarea acestor pietre "de un albastru intens şi un luciu mătăsos şi catifelat”, a adăugat ea.
În 2014, "Blue Belle of Asia", un safir de Ceylon de 392 de carate montat pe un colier de diamante a fost adjudecat pentur suma astronomică de 17,29 milioane de dolari la Christie's în Geneva.
Din cele 450 de loturi scoase la vânzare luni la Monaco, 80% şi-au găsit cumpărător pentru un total de 6 milioane de euro.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.