Lanțul hotelier american MGM Resorts și-a anunțat planurile de a vinde un grup de lucrări ale lui Pablo Picasso la o licitație care va avea loc la Las Vegas la sfârșitul acestui an. Facilitată de Sotheby's, vânzarea va avea loc ca o licitație transmisă în direct la emblematicul hotel Bellagio din oraș, pe 23 octombrie, 11 lucrări urmând a aduce 100 de milioane de dolari.
Decizia de a-și vinde colecția Picasso este o mișcare din partea MGM de a restructura colecția sa de artă publică și de a se concentra pe prezentarea de lucrări ale unor artiști mai diversi. Ari Kastrati, directorul principal al ospitalității MGM Resorts, a declarat că decizia face parte dintr-o strategie mai largă de a da „o voce mai mare artiștilor din comunitățile subreprezentate”.
Punctele de atracție ale colecției includ portretul muzei lui Picasso, Marie-Thérèse Walter. Se așteaptă ca tabloul Femme au beret (1938), care o înfățișează pe tânăra Marie-Thérèse, să aducă 20 de milioane de dolari. Ultima dată s-a vândut la licitație în 1987 pentru 880.000 de dolari și a fost achiziționată de magnatul cazinoului din Las Vegas și colecționarul de top Steven Wynn în 1998. MGM a achiziționat lucrarea în 2000 și celelalte lucrări care vor fi scoase la licitație când a cumpărat cazinoul Mirage și hotelul de la Wynn, care a adunat o colecție de artă din secolele al XIX-lea și al XX-lea, găzduită în galeria de artă Bellagio a celuilalt hotel.
Printre lucrările scoase la licitație de MGM se află și lucrări artistice pe hârtie și experimente în ceramică, realizate între 1917 și 1969. „Este o călătorie relativ completă prin viața artistului”, declară Brooke Lampley, președintele Sotheby și șef mondial a vânzărilor de artă mondială. Vânzarea colecției MGM va marca, de asemenea, o premieră pentru Sotheby's, organizând pentru prima oară o vânzare de lucrări majore în SUA în afara sediului său din New York, semnalând o potențială schimbare mai largă pe piață.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.