Licitația din Las Vegas a fost organizată de Sotheby’s, la hotelul Bellagio. 11 capodopere ale lui Pablo Picasso, aparţinând grupului american MGM, între care şi un portret al muzei pictorului, Marie-Therese Walter, au fost vândute la licitaţie cu 108,87 milioane de dolari.
Colecția MGM Resorts a fost înființată în urmă cu mai bine de 20 de ani de către mogulul american al cazinourilor Steve Wynn, proprietarul de atunci al Hotelului Bellagio și a fost expusă în restaurantul hotelului mai bine de două decenii.
Piesa principală a licitaţiei a fost celebrul tablou “Femme au beret”, unul dintre ultimele portrete realizate de artist muzei şi iubitei sale Marie-Therese Walter. Lucrarea, cu valoare estimată la 20-30 de milioane de dolari, a fost adjudecată cu 40,47 milioane de dolari. Picasso a pictat-o pe mama fiicei sale Maya în ianuarie 1938, când el avea deja o relaţie cu fotografa Dora Maar.
Alte două tablouri, “Homme et enfant” şi “Buste d’homme” s-au vândut cu 24,39 milioane de dolari, respectiv 9,45 milioane de dolari. În cazul “Buste d’homme” estimarea minimă era de 10 milioane de dolari.
Printre lucrările vândute la licitaţie s-au numărat şi obiecte de ceramică şi desene.
Evenimentul a marcat primul moment când celebra casă de licitații a organizat o vânzare în America de Nord, în afara New York-ului. A fost organizat pentru a diversifica vasta colecție a MGM pentru a include mai multă artă de la femei, oameni de culoare și națiuni în curs de dezvoltare, precum și de la artiști LGBTQ și artiști cu dizabilități.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.