Designerii marcii aproape că au renunțat din cauza dificultății. Ettore Bugatti a spus odată: „Dacă este comparabil, nu mai este Bugatti”. Un colecționar de hypercar a ținut cont de acest motto și a împins expertiza de personalizare a mărcii franceze la gradul al nouălea pentru a crea un Divo ca nimeni altul.

Clientul exigent din SUA i-a dat o sarcină dificilă lui Bugatti: să creeze un ornament original pe maşina sasub forma „unui model geometric strict alcătuit din romburi într-un contrast unic de culoare” pentru a diferenția Divo-ul său de celelalte 39 unităţi planificate spre producţie şi rezervate de cei mai înstăriţi fani ai mărcii în scurt timp după premieră.

Acest lucru nu s-a dovedit a fi un lucru ușor. De fapt, proiectul a durat aproximativ doi ani și a fost atât de dificil încât Bugatti aproape că s-a gândit să renunțe la un moment dat. Cel mai greu a fost aplicarea exactă a acestui model atrăgător. De fiecare dată când echipa de design a încercat să aplice șablonul diamantat pe caroserie, acesta a devenit distorsionat datorită contururilor, curbelor și nervurilor mașinii. Practic, grafica digitală creată pe computer nu se aplica pe mașină.

Din fericire, Bugatti nu a renunțat. În schimb, designerii au început să modifice meticulos fiecare dintre cele 1.600 de diamante pentru a se potrivi designerului unui Divo. Din nou, aceasta a fost o sarcină dificilă, deoarece doar o formă greșită sau o mică greșeală a însemnat distrugerea întregului design.
Dar într-un final, munca minuţioasă s-a soldat cu succes, iar maşina a ajuns în colecţia clientului american. Tehnic, acest Bugatti Divo Lady Bug nu se distinge de celelalte versiuni din serie. Supercar-ul francez este echipat cu benzinarul W16 de 8.0 litri, cu 4 turbocompresoare, ce dezvoltă 1,500 CP. Standard Divo porneşte de la 5 milioane euro, dar tindem să credem că bijuteria din imagini a costat simţitor mai mult.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.