A fost probabil cea mai așteptată prezentare a Săptămânii Modei de la Milano: prima pentru Matthieu Blazy în fruntea Bottega Veneta, numit de grupul Kering să o conducă în noiembrie 2021, după anunțul plecării lui Daniel Lee.
„Sunt convins că experiența bogată a lui Matthieu Blazy și vastul său background cultural îi vor permite să-și dea impulsul creativ în sarcina de a perpetua moștenirea Bottega Veneta”, a mărturisit François-Henri Pinault atunci când l-a numit pe designer. Matthieu Blazy nu a dezamăgit cu o colecție de toamnă-iarnă 2022-2023 care a oferit o nouă idee despre ce poate fi minimalismul în 2022.
Detaliile din show-ul Bottega Veneta

La fel ca Prada la începutul săptămânii, Bottega Veneta readuce trendul maiourilor șic și ușor de purtat. Tocmai pe această piesă simplă, asociată cu blugi largi, s-a deschis spectacolul lui Matthieu Blazy. Designerul promite o modă minimalistă, confortabilă, dar cu tot stilul de care ai nevoie. Același tempo pentru a doua siluetă, masculină de data aceasta, pe care maioul imaculat devine cămașă.

Chiar dacă nu sunt ușor de purtat, sandalele cu platformă sunt trendul pantofilor anului 2022, iar Bottega Veneta ne-o dovedește (din nou) cu un val de modele, fiecare mai uluitor decât altul, în culori vibrante și stiluri eclectice. Perechea Mary Janes din vinil si pantofii sublimați în blană portocalie neon. Pentru că sunt la fel de importante la Bottega Veneta ca și pantofii, gențile s-au impus pe podium: model împletit purtat de mână, clutch sclipitor, rucsac revăzut într-o variantă de lux.

Parada a oferit fuste incredibile și s-a încheiat cu câteva rochii cu paiete plasând trendul party girl în vârful podiumului, precum promisiunea serilor sălbatice. Matthieu Blazy le-a asociat cu cizme.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză