După ce s-a alăturat casei în 2018 și a contribuit la creșterea vânzărilor Bottega Veneta cu viziunea sa de perspectivă - a implementat în special strategii inovatoare, cum ar fi părăsirea Instagram sau organizarea de podiumuri online în timpul pandemiei - Daniel Lee părăsește Kering, grupul care deține Bottega Veneta.
Despărțirea este anunțată la doar câteva săptămâni după succesul Salon 03 unde Lee a prezentat colecția de primăvară/vară 2022 a casei la Detroit. „Bottega Veneta și Daniel Lee își anunță despărțirea de comun acord. Grupul Kering salută însă energia cu care designerul a dezvoltat brandul”.
„Sunt foarte recunoscător lui Daniel care a adus pasiune și energie casei Bottega Veneta”, a declarat François-Henri Pinault, președinte și CEO al Kering . „Viziunea sa unică a făcut ca moștenirea casei să fie relevantă și a readus-o în centrul scenei modei. Vreau să vă mulțumesc personal pentru capitolul unic pe care l-ați scris în lunga istorie a Bottega Veneta”.
De asemenea, Leo Rongone, CEO al Bottega Veneta, i-a mulțumit lui Daniel Lee pentru dedicarea față de casă. „Acest lucru i-a oferit Bottega Veneta o nouă perspectivă și un nou sentiment de modernitate, respectând în același timp moștenirea care datează de cincizeci de ani”. Explozia remarcabilă a mărcii în ultimii trei ani este o dovadă a succesului muncii sale.
Renumitul designer a câștigat nu mai puțin de patru premii - o cifră record - la British Fashion Awards în 2019, design-urile sale revigorând casa.
„A fost o experiență incredibilă. Sunt fericit că am lucrat cu o echipă atât de excepțională și talentată și le voi fi mereu recunoscător celor care au participat la dezvoltarea viziunii noastre. Îi mulțumesc lui François-Henri Pinault pentru sprijinul său și pentru oportunitatea pe care mi-a oferit-o de a fi parte din istoria Bottega Veneta”, a declarat Daniel Lee într-un comunicat de presă. Kering spune că noul director de creație va fi anunțat în curând.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.