După ce s-a alăturat casei în 2018 și a contribuit la creșterea vânzărilor Bottega Veneta cu viziunea sa de perspectivă - a implementat în special strategii inovatoare, cum ar fi părăsirea Instagram sau organizarea de podiumuri online în timpul pandemiei - Daniel Lee părăsește Kering, grupul care deține Bottega Veneta.
Despărțirea este anunțată la doar câteva săptămâni după succesul Salon 03 unde Lee a prezentat colecția de primăvară/vară 2022 a casei la Detroit. „Bottega Veneta și Daniel Lee își anunță despărțirea de comun acord. Grupul Kering salută însă energia cu care designerul a dezvoltat brandul”.
„Sunt foarte recunoscător lui Daniel care a adus pasiune și energie casei Bottega Veneta”, a declarat François-Henri Pinault, președinte și CEO al Kering . „Viziunea sa unică a făcut ca moștenirea casei să fie relevantă și a readus-o în centrul scenei modei. Vreau să vă mulțumesc personal pentru capitolul unic pe care l-ați scris în lunga istorie a Bottega Veneta”.
De asemenea, Leo Rongone, CEO al Bottega Veneta, i-a mulțumit lui Daniel Lee pentru dedicarea față de casă. „Acest lucru i-a oferit Bottega Veneta o nouă perspectivă și un nou sentiment de modernitate, respectând în același timp moștenirea care datează de cincizeci de ani”. Explozia remarcabilă a mărcii în ultimii trei ani este o dovadă a succesului muncii sale.
Renumitul designer a câștigat nu mai puțin de patru premii - o cifră record - la British Fashion Awards în 2019, design-urile sale revigorând casa.
„A fost o experiență incredibilă. Sunt fericit că am lucrat cu o echipă atât de excepțională și talentată și le voi fi mereu recunoscător celor care au participat la dezvoltarea viziunii noastre. Îi mulțumesc lui François-Henri Pinault pentru sprijinul său și pentru oportunitatea pe care mi-a oferit-o de a fi parte din istoria Bottega Veneta”, a declarat Daniel Lee într-un comunicat de presă. Kering spune că noul director de creație va fi anunțat în curând.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.