După ce și-a păstrat proprietatea deplină asupra Kylie Cosmetics încă de la lansarea sa în 2015, Kylie Jenner a vândut oficial o participație majoritară din afacerea sa conglomeratului de produse de înfrumusețare Coty, cu 600 de milioane de dolari.
Jenner, 22 de ani, a vândut o participație de 51% din Kylie Cosmetics către Coty, care deține alte mărci de frumusețe, inclusiv Covergirl, OPI, Rimmel, GHD și Clairol. Compania are acum o valoare de aproape 1,2 miliarde de dolari, relatează Business of Fashion. În timp ce Jenner a vândut un pachet majoritar din Kylie Cosmetics, potrivit unui comunicat oficial, ea și echipa ei vor continua să conducă toate eforturile de dezvoltare a produselor și comunicarea.
„Sunt încântată să fiu partener cu Coty pentru ca produsele mele să ajungă la și mai mulți fani ai Kylie Cosmetics și Kylie Skin din întreaga lume. Aștept cu nerăbdare să continui să dezvolt produsele în mod creativ și voi pregăti în continuare campania de promovare pentru fiecare colecție pe care consumatorii o așteaptă”, a spus Jenner într-un comunicat. Ea a adăugat: „Acest parteneriat îmi va permite mie și echipei mele să ne concentrăm pe crearea și dezvoltarea fiecărui produs în timp ce construim brandul la nivel internațional.”

Coty intenționează să valorifice punctele forte ale companiei digitale a lui Jenner și să își utilizeze „potențialul ridicat” pentru a-l continua să crească într-o formulă de frumusețe globală. Directorul creativ al Coty, Pierre Laubiues, a declarat: „Suntem încântați să o primim pe Kylie în organizația și familia noastră. Combinarea viziunii creative a lui Kylie și a interesului inegalabil al consumatorilor cu expertiza și leadershipul Coty în produsele de frumusețe prestigioase este un pas interesant în transformarea noastră și va pune în valoare punctele noastre forte în jurul aromelor, produselor cosmetice, permițând brandurilor Kylie să își atingă potențialul maxim. "
Prin parteneriatul cu Jenner, Coty vede mult potențial în extinderea distribuției produselor Kylie Cosmetics și Kylie Skin în retail, atât în SUA, cât și internațional. Coty își va pune bazele cunoștințelor sale globale în domeniul cercetării și dezvoltării, al producției, al distribuției, al expertizei comerciale și de piață, potrivit comunicatului. Datorită afacerii sale în plină expansiune, Jenner a fost numită oficial cel mai tânăr miliardar selfmade de către Forbes în martie 2019. Veniturile companiei au urcat cu 9% anul trecut, la 360 de milioane de dolari, evaluarea generală a mărcii fiind estimată la 900 de milioane de dolari. „Nu mă așteptam la nimic. Nu am prevăzut viitorul ”, a spus Jenner pentru Forbes. „
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.