În cele mai recente știri, Kuweit va găzdui în curând cel mai înalt turn din lume, Burj Mubarak. Ne poate lipsi Khalifa, dar Burj rămâne. Cel mai mare proiect de dezvoltare al Kuweitului, Madinat Al Hareer, alias Silk City, va găzdui Turnul înalt de un kilometru care va fi cynosure al orașului Silk City de 132 de miliarde de dolari, care urmează să fie finalizat până în 2023.
Pe de altă parte, Burj Mubarak ar putea fi finalizat în cel puțin 25 de ani, lăsând suficient timp pentru Burj Khalifa să se bucure de gloria sa. Zgârie-nori din Kuweit va avea un design unic, cuprinzând trei structuri interconectate, răsucitoare pentru a rezista la vânt de 240 km/h și vibrațiile rezultate, conform Business Insider.
În comparație cu emblematicul Burj Khalifa, care are o înălțime impresionantă de 828 de metri, Burj Mubarak va avea o înălțime de 1.001 de metri, având 234 de etaje capabile să găzduiască până la 7.000 de persoane. Structura inspirată de o mie și una de nopți arabe este creația firmei de arhitectură CivicArts.
Acesta va cuprinde trei rame care se răsucesc și se întrerup pentru a-l proteja de vânturile puternice și de vibrațiile rezultate. Suprastructura va fi înconjurată de șapte sate verticale, oferind rezidenților și vizitatorilor deopotrivă facilități de clasă mondială, cum ar fi hoteluri, reședințe, birouri și divertisment.
„Ar fi cea mai înaltă clădire din Kuweit și se poate spune cu siguranță că înălțimea ei planificată o depășește pe cea a celei mai înalte clădiri actuale din lume – Burj Khalifa din Dubai (828 de metri). Cu toate acestea, nu este cea mai înaltă clădire în construcție din lume în acest moment”, se menționează într-un raport.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.