Kenzo și-a găsit noul director artistic

La câteva luni după anunțul plecării lui Felipe Oliveira Baptista, știm numele succesorului său în fruntea colecțiilor Kenzo: este japonezul Nigo. Cunoscut iubitor de îmbrăcăminte de stradă pentru marca sa A Bathing Ape, creată în 1993, el a colaborat recent cu o altă casă a grupului LVMH, Louis Vuitton. Într-adevăr, Virgil Abloh, directorul artistic al colecțiilor pentru bărbați din casă, l-a invitat să creeze împreună cu el LV2, o colecție capsulă inspirată de moduri.

Odată cu numirea Nigo, LVMH asigură serviciile unuia dintre pionierii streetwear, ale cărui creații au marcat anii 1990 și 2000. Cariera sa amintește de cea a lui Kenzo Takada (au studiat și la aceeași școală de modă, celebrul Bunka Fashion College). Într-adevăr, pe măsură ce Takada știa cum să transforme un stand parizian într-un brand de renume mondial, Nigo și-a început cariera cu un mic magazin din cartierul Harajuku din Tokyo. Înainte de a deveni una dintre figurile stilului hip-hop, îmbrăcând în special legendarul trio de producători The Neptunes cu aceste hanorace de câteva sute de euro, dintre care unul dintre fondatori este nimeni altul decât Pharrell Williams, cu care a lansat brandurile Billionaire Boys Club și Human Made. De asemenea, îi datorăm unul dintre primii pantofi de colecție, Bapesta.

De la Swatch la Comme des Garçons

O adevărată enciclopedie de modă, el și-a deschis în mod special arhivele lui Virgil Abloh, care a desenat multe idei pentru colecția lor comună, lansată anul trecut. Brandul său își avea rădăcinile în estetica străzii și l-a ridicat la rangul de lux, combinând valorile caselor de lux cu aspirațiile generațiilor mai tinere. Este un pariu sigur că această abilitate de a jongla între diferitele registre ale modei contemporane a înclinat balanța în favoarea sa, chiar dacă mai multe nume au fost abordate pentru acest post. Alături de el, casa își oferă capacitatea de a atrage o clientelă nouă, mai tânără, pasionată de colaborări. Un exercițiu la care designerul japonez, cu sediul la Tokyo, este mai mult decât obișnuit: le-a înmulțit pe parcursul carierei sale de 30 de ani, cu designeri de ultimă generație (Undercover, Comme des Garçons), mărci de consum (Swatch, Pepsi, Adidas) și artiști recunoscuți (Kanye West, KAWS).

Această numire vine la mai puțin de un an de la moartea lui Kenzo Takada, care a murit de Covid-19 în octombrie trecut. Alături de Jean Paul Gaultier și Thierry Mugler, acesta devenise unul dintre cei mai renumiți designeri din anii 1980, aclamat de femeile care iubeau garderoba lui ușoară și colorată. Își vânduse compania de modă și parfumuri grupului LVMH în 1993, dar a rămas director artistic până în 1999. 

Această schimbare nu este singura pentru Kenzo, care a anunțat și numirea unui nou director general, Sylvain Blanc. El o înlocuiește pe Sylvie Colin, care a venise la Kenzo în 2017.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC