Pentru fanii lui Oliveira Baptista, vestea plecării sale vine ca o surpriză. Cea mai mare parte a timpului său petrecut la Kenzo a fost marcat de pandemia COVID - primul său spectacol a avut loc în februarie 2020, când participarea la Săptămâna Modei din Paris era deja în scădere - Oliveria Baptista a trebuit să gândească inovativ și să traseze o nouă cale pentru marcă de la început. Vorbind cu British Vogue în septembrie anul trecut, el a deplâns situația, descriind experiența prezentării digitale de modă ca fiind „mai săracă” decât una fizică.
Oliveira Baptista a reușit să aducă o nouă sensibilitate și grație mărcii Kenzo, propunându-și ca scop să facă „haine reale și de dorit care lipsesc astăzi”. Privind la arhivele mărcii, designerul a renunțat la accentul pus pe piesele de îmbrăcăminte de stradă, cum ar fi tricourile și hanoracele pe care predecesorii săi Humberto Lim și Carol Leon le-au promovat și, în schimb, s-a concentrat asupra portabilității propunerilor fondatorului Kenzo Takada.
Siluetele îndrăznețe și culorile vii au fost coloana vertebrală a celor trei colecții ale creatorului de modă, idei care s-au îmbinat bine cu noul accent pus pe confort în 2020. Videoclipul său recent pentru colecția de toamnă a acestui an a fost un punct culminant al unui sezon de modă digital. Modelele au dansat înfășurate în pături cu cizme în picioare, iar criticii au apreciat colecția ca fiind un succes.

Înainte de moartea sa cauzată de COVID-19, fondatorul mărcii, Kenzo Takada, a lăudat, de asemenea, viziunea lui Felipe Oliveira Baptista pentru etichetă. „Felipe a adus succes cu propria identitate în marcă”, a declarat Takada pentru British Vogue . „Îl aduce pe Kenzo la un nou nivel creativ.”
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.