Vechea casă din Los Angeles a actorului Jim Carrey este la vânzare pe site-urile de profil.
Legenda comediei se desparte de ascunzătoarea sa de la Hollywood după aproape trei decenii. Proprietatea de doi acri poate fi a ta pentru 28,9 milioane de dolari. Reședința în stil fermă din Brentwood oferă cinci dormitoare, șase băi și peste 1000 de metri pătrați de spațiu de locuit. În plus, nici terenurile nu sunt de neglijat - există un teren de tenis și o piscină cu cascadă și un spa. El a spus pentru The Wall Street Journal că locul a servit drept „un loc de vrăjire și inspirație” pentru el încă de când l-a luat în anii '90.
Pentru cei interesați, sanctuarul este ascuns de stradă, așezat în spatele a peste 80 m de fațadă acoperită. Intrarea umbrită se deschide spre interioare luminoase și aerisite, care servesc în prezent drept galerie pentru unele dintre lucrările de artă ale lui Carrey.
În zonele comune, veți găsi tavane înclinate cu grinzi, pardoseli din cărămidă lustruită și lemn de esență tare, luminatoare multiple și uși franceze. Camerele de zi, de luat masa și de familie sunt toate super confortabile datorită numeroaselor șemineuri.
Desigur, creațiile colorate ale vedetei de film nu sunt singurele amintiri expuse. Conform fotografiilor enumerate, multe dintre premiile și suvenirele sale din filme au fost ascunse în cinematograful chic. Gândiți-vă la costumele de la Grinch , The Cable Guy și Batman Forever, pentru a numi câteva. Spațiul în sine a fost personalizat cu canapele acoperite cu mohair, o zonă de concesiune, coloane din lemn de burl și o baie din marmură neagră. În altă parte, suita principală este la fel de exagerată. Are un balcon privat acoperit, zonă de relaxare și cadă.
Curtea din spate a fost concepută pentru a se simți ca o evadare liniștită, cu o platformă de yoga și meditație, grădină de legume organice și o casă la piscină, care include o saună cu infraroșu și o baie de aburi. Vorbind cu WSJ , Carrey a spus că nu mai petrece mult timp la reședință, așa că vrea ca „altul să se bucure de asta”, așa cum a făcut el.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.