Louis Vuitton, Balmain, Chanel, Chloé, Dior și-au lansat colecțiile-capsulă de costume de schi pentru sezonul de iarnă 2021-2022. Pentru amatoarele de schi care vor să fie șic pe pârtii, iată cum arată ținutele adecvate pentru zapadă, conform marilor case de modă.
Colaborând din nou cu 1017 Alyx 9SM , Moncler dezvăluie o capsulă cu accente funcționale, perfectă pentru iarnă. Imaginată de designerul Matthew Williams, fondatorul etichetei și directorul artistic al Givenchy, această colecție oferă o garderobă de îmbrăcăminte exterioară compusă în principal din jachete din puf din nailon strălucitor, fără mâneci sau cu mâneci lungi. Există și cizme cu tălpi crestate și o selecție de accesorii pe cât de tehnice, pe atât de elegante (genți moi, bijuterii metalice, curele).
În acest sezon, Prada preia garderoba sporturilor de iarnă cu colecția „Prada Linea Rossa”. Cu Gus Kenworthy (campioană americano-britanica la schi freestyle) și Julia Marino (campioană americană de snowboard) drept imagini ale campaniei sale, tonul este dat. Iar excelența începe cu ținuta, cu seturi atemporale cu linii curate care vor rezista atât frigului, cât și trecerii timpului. Îmbrăcămintea din plasă, nailon ușor, fleece reciclat și alte materiale tehnice sunt esențiale în ceea ce privește echipamentul (ochelari, căști, mănuși, bețe, schiuri și snowboard-uri).
Sezonul sporturilor de iarnă se conturează și vei fi mai la modă ca niciodată cu Fendi. Jachete confortabile din puf, costume atletice, precum și toate echipamentele necesare schiului: măști, căști, bocanci, schiuri. Piesele acestei capsule sunt împodobite cu emblematica monogramă Fendi și sunt disponibile în culori precum maro, negru și crem, dar și în albastru deschis (culoarea supremă pentru iarnă). Folosind econil sau nailon și lycra reciclată, casa Fendi demonstrează că poți schia responsabil, cu stil.
Pentru prima dată, Louis Vuitton dezvăluie și o capsulă dedicată în întregime sporturilor de iarnă. Această colecție oferă un dulap complet, de la pârtii până la cabană, de dimineața până seara, cu piese gândite atât pentru confort și tehnică, cât și pentru stil. Găsim hanoracuri, salopete și pantaloni esențiali, dar modernizate pentru ocazie: glugă căptușită pentru mai multă căldură, manșete din plasă de protecție, buzunare multiple, pantaloni cu fermoar pentru a putea pune clăparii cu ușurință. Detaliile tehnice se acumulează pentru a aduce confort și elementul practic tinutei. Monograma Louis Vuitton apare în tușe, ici și colo, pe fleecele unui sacou fără mâneci, pe o șapcă de lână, o eșarfă supradimensionată, sau chiar pe gluga unei jachete de puf din ECONYL®, un material din nailon obțiut din fibre reciclate. Piesele supreme? Cizme de schi high-tech, echipate cu sistem de încălzire integrat și Bluetooth, precum și schiuri cu logo Louis Vuitton.
Anul acesta, Dior promite o vacanță foarte couture pentru pasionații de sporturi de iarnă. Capsula sa „DiorAlps” combină confortul și eleganța, la fel ca în casă. De asemenea, găsim unele dintre cele mai fidele coduri ale sale, cum ar fi steaua norocoasă, camuflajul și logo-ul Christian Dior. În nuanțe de albastru, alb, roșu, alura are acest efect French chic. Jachete de puf, pantaloni strâmți, pulovere din lână și cașmir și costume de schi, paleta este vastă.
Pentru al doilea sezon consecutiv, Chloé a decis să se asocieze cu Fusalp pentru o capsulă exclusivă. Cele două mărci franceze și-au pus în comun spiritele libere și viziunile lor dinamice despre modă pentru a crea îmbrăcăminte de schi și accesorii la fel ca ele. Pentru a face acest lucru, ele oferă o selecție de modele atemporale, confortabile și influențate de o estetică a performanței. Ideal pentru a coborî pârtiile în timp ce ești confortabil în ținuta ta. Piesa supremă? Pelerina matlasată supradimensionată, cu linii geometrice și în culori variind de la roșu cărămiziu și roz pal pănă la bleumarin. Este realizată dintr-un material tehnic inovator, care îi permite să reziste la cele mai scăzute temperaturi.
Cu colecția Coco Neige 2021-2022, casa Chanel este pregătită pentru iarnă. Așezată sub semnul relaxării, casa îmbină sportul și moda cu grația. Găsim piesele esențiale ale sporturilor de sezon, de la puloverul simplu până la costumul de schi, inclusiv jacheta de puf și pantalonii de cașmir. Modele de camelie, detalii strălucitoare sofisticate, sigle Chanel, toate purtate cu genți mini pe brațe sau huse pentru căști în jurul gâtului. Această capsulă a fost într-adevăr concepută pentru a te bucura de pârtii fără constrângeri, dar cu stil!
Pentru Balmain, lumea schiului este departe de a fi străină de istoria casei sale. Pierre Balmain crescuse într-un mic sat din inima Alpilor francezi și își petrecea iernile în munți. Unele dintre creațiile sale au fost apoi numite după vârfurile, stațiunile și orașele din acea regune. Astăzi, este rândul lui Olivier Rousteing să perpetueze această moștenire. În compania brandului francez Rossignol, a creat o colecție unică formată din îmbrăcăminte și accesorii îmbinând know-how-ul brandului de schi cu stilul îndrăzneț al casei, și oferă piese unice, de purtat pe și în afara pârtiilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.