Întâmpină iarna cu stil. Cum arată noile colecții-capsulă de costume de schi ale marilor case de modă

Pe măsură ce se apropie sfârșitul anului, casele de modă se străduiesc să nu rateze sporturile de iarnă. Oferind siluete elegante și feminine care permit o mare libertate de mișcare, dar și cele mai inovatoare materiale tehnice, reușesc să reinventeze garderoba tradițională de schi, într-un stil couture.

Louis Vuitton, Balmain, Chanel, Chloé, Dior și-au lansat colecțiile-capsulă de costume de schi pentru sezonul de iarnă 2021-2022. Pentru amatoarele de schi care vor să fie șic pe pârtii, iată cum arată ținutele adecvate pentru zapadă, conform marilor case de modă.

Moncler x 1017 Alyx 9SM

Colaborând din nou cu 1017 Alyx 9SM , Moncler dezvăluie o capsulă cu accente funcționale, perfectă pentru iarnă. Imaginată de designerul Matthew Williams, fondatorul etichetei și directorul artistic al Givenchy, această colecție oferă o garderobă de îmbrăcăminte exterioară compusă în principal din jachete din puf din nailon strălucitor, fără mâneci sau cu mâneci lungi. Există și cizme cu tălpi crestate și o selecție de accesorii pe cât de tehnice, pe atât de elegante (genți moi, bijuterii metalice, curele).  

Prada

În acest sezon, Prada preia garderoba sporturilor de iarnă cu colecția „Prada Linea Rossa”. Cu Gus Kenworthy (campioană americano-britanica la schi freestyle) și Julia Marino (campioană americană de snowboard) drept imagini ale campaniei sale, tonul este dat. Iar excelența începe cu ținuta, cu seturi atemporale cu linii curate care vor rezista atât frigului, cât și trecerii timpului. Îmbrăcămintea din plasă, nailon ușor, fleece reciclat și alte materiale tehnice sunt esențiale în ceea ce privește echipamentul (ochelari, căști, mănuși, bețe, schiuri și snowboard-uri). 

Fendi

Sezonul sporturilor de iarnă se conturează și vei fi mai la modă ca niciodată cu Fendi. Jachete confortabile din puf, costume atletice, precum și toate echipamentele necesare schiului: măști, căști, bocanci, schiuri. Piesele acestei capsule sunt împodobite cu emblematica monogramă Fendi și sunt disponibile în culori precum maro, negru și crem, dar și în albastru deschis (culoarea supremă pentru iarnă). Folosind econil sau nailon și lycra reciclată, casa Fendi demonstrează că poți schia responsabil, cu stil. 

Louis Vuitton

Pentru prima dată, Louis Vuitton dezvăluie și o capsulă dedicată în întregime sporturilor de iarnă. Această colecție oferă un dulap complet, de la pârtii până la cabană, de dimineața până seara, cu piese gândite atât pentru confort și tehnică, cât și pentru stil. Găsim hanoracuri, salopete și pantaloni esențiali, dar modernizate pentru ocazie: glugă căptușită pentru mai multă căldură, manșete din plasă de protecție, buzunare multiple, pantaloni cu fermoar pentru a putea pune clăparii cu ușurință. Detaliile tehnice se acumulează pentru a aduce confort și elementul practic tinutei. Monograma Louis Vuitton apare în tușe, ici și colo, pe fleecele unui sacou fără mâneci, pe o șapcă de lână, o eșarfă supradimensionată, sau chiar pe gluga unei jachete de puf din ECONYL®, un material din nailon obțiut din fibre reciclate. Piesele supreme? Cizme de schi high-tech, echipate cu sistem de încălzire integrat și Bluetooth, precum și schiuri cu logo Louis Vuitton.

Dior

Anul acesta, Dior promite o vacanță foarte couture pentru pasionații de sporturi de iarnă. Capsula sa „DiorAlps” combină confortul și eleganța, la fel ca în casă. De asemenea, găsim unele dintre cele mai fidele coduri ale sale, cum ar fi steaua norocoasă, camuflajul și logo-ul Christian Dior. În nuanțe de albastru, alb, roșu, alura are acest efect French chic. Jachete de puf, pantaloni strâmți, pulovere din lână și cașmir și costume de schi, paleta este vastă. 

Chloe x Fusalp

Pentru al doilea sezon consecutiv, Chloé a decis să se asocieze cu Fusalp pentru o capsulă exclusivă. Cele două mărci franceze și-au pus în comun spiritele libere și viziunile lor dinamice despre modă pentru a crea îmbrăcăminte de schi și accesorii la fel ca ele. Pentru a face acest lucru, ele oferă o selecție de modele atemporale, confortabile și influențate de o estetică a performanței. Ideal pentru a coborî pârtiile în timp ce ești confortabil în ținuta ta. Piesa supremă? Pelerina matlasată supradimensionată, cu linii geometrice și în culori variind de la roșu cărămiziu și roz pal pănă la bleumarin. Este realizată dintr-un material tehnic inovator, care îi permite să reziste la cele mai scăzute temperaturi. 

Chanel

Cu colecția Coco Neige 2021-2022, casa Chanel este pregătită pentru iarnă. Așezată sub semnul relaxării, casa îmbină sportul și moda cu grația. Găsim piesele esențiale ale sporturilor de sezon, de la puloverul simplu până la costumul de schi, inclusiv jacheta de puf și pantalonii de cașmir. Modele de camelie, detalii strălucitoare sofisticate, sigle Chanel, toate purtate cu genți mini pe brațe sau huse pentru căști în jurul gâtului. Această capsulă a fost într-adevăr concepută pentru a te bucura de pârtii fără constrângeri, dar cu stil! 

Balmain x Rossignol

Pentru Balmain, lumea schiului este departe de a fi străină de istoria casei sale. Pierre Balmain crescuse într-un mic sat din inima Alpilor francezi și își petrecea iernile în munți. Unele dintre creațiile sale au fost apoi numite după vârfurile, stațiunile și orașele din acea regune. Astăzi, este rândul lui Olivier Rousteing să perpetueze această moștenire. În compania brandului francez Rossignol, a creat o colecție unică formată din îmbrăcăminte și accesorii îmbinând know-how-ul brandului de schi cu stilul îndrăzneț al casei, și oferă piese unice, de purtat pe și în afara pârtiilor. 





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION