Olivier Rousteing și Balmain colaborează cu Netflix pentru colecția The harder they fall. Capsula de îmbrăcăminte și accesorii de lux în ediție limitată va fi lansată pe 3 noiembrie, care coincide cu lansarea globală a filmului western american pe Netflix. Farfetch va aduce Balmain x The harder they fall la viață prin crearea de conținut social 3D pentru Instagram.

Fanii filmului și ai mărcii de lux vor fi transportați pe platoul de filmare prin intermediul rețelelor sociale pentru a achiziționa colecția capsulă, care va fi comercializată și pe Netflix.shop, pe site-ul oficial al mărcii și în buticuri selectate Balmain. Rousteing și-a anunțat deja dorința de a se asocia cu platforma de streaming, afirmând că fiecare brand ar trebui să aibă un serial TV.

„Noua lansare este strâns inspirată de spiritul occidental al filmului „The harder they fall”. Hainele și accesoriile pentru bărbați și femei îmbină aspectul îndrăzneț al filmului cu finețea așteptată de la un podium Balmain. Deși aceasta este prima colaborare a Netflix cu o casă de modă de lux, acest parteneriat se bazează de fapt pe trecutul mărcii. De la înființare, maison a colaborat cu cinematograful. Lui Pierre Balmain îi plăcea să-și folosească modelele ca să spună povești. A creat costume pentru o multitudine de spectacole de balet și piese de teatru și a fost designerul de garderobă a peste cincizeci de producții de studio europene și americane. Iar fondatorul nostru pare să nu fi avut teamă să se opună convențiilor vremii sale. Astăzi, continuăm moștenirea distinctivă a couturierului de a depăși întotdeauna limitele și sunt onorat că mi-au permis să particip la acest moment”, a comentat Olivier Rousteing, director de creație al casei franceze.

„Pentru mine, colaborarea cu Balmain a fost o alegere firească. Așa cum a fost conceput fiecare aspect al acestui film, cu instinct și încredere în oamenii care întruchipează personajele. Atât pe podium, cât și în afara ei, Olivier Rousteing s-a asigurat că brandul reprezintă o forță și o unitate care oferă egalitate tuturor, indiferent de rasă sau sex”, a adăugat Jeymes Samuel, scenarist, regizor, producător și creator al „The harder they fall”.

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.