Olivier Rousteing și Balmain colaborează cu Netflix pentru colecția The harder they fall. Capsula de îmbrăcăminte și accesorii de lux în ediție limitată va fi lansată pe 3 noiembrie, care coincide cu lansarea globală a filmului western american pe Netflix. Farfetch va aduce Balmain x The harder they fall la viață prin crearea de conținut social 3D pentru Instagram.
Fanii filmului și ai mărcii de lux vor fi transportați pe platoul de filmare prin intermediul rețelelor sociale pentru a achiziționa colecția capsulă, care va fi comercializată și pe Netflix.shop, pe site-ul oficial al mărcii și în buticuri selectate Balmain. Rousteing și-a anunțat deja dorința de a se asocia cu platforma de streaming, afirmând că fiecare brand ar trebui să aibă un serial TV.
„Noua lansare este strâns inspirată de spiritul occidental al filmului „The harder they fall”. Hainele și accesoriile pentru bărbați și femei îmbină aspectul îndrăzneț al filmului cu finețea așteptată de la un podium Balmain. Deși aceasta este prima colaborare a Netflix cu o casă de modă de lux, acest parteneriat se bazează de fapt pe trecutul mărcii. De la înființare, maison a colaborat cu cinematograful. Lui Pierre Balmain îi plăcea să-și folosească modelele ca să spună povești. A creat costume pentru o multitudine de spectacole de balet și piese de teatru și a fost designerul de garderobă a peste cincizeci de producții de studio europene și americane. Iar fondatorul nostru pare să nu fi avut teamă să se opună convențiilor vremii sale. Astăzi, continuăm moștenirea distinctivă a couturierului de a depăși întotdeauna limitele și sunt onorat că mi-au permis să particip la acest moment”, a comentat Olivier Rousteing, director de creație al casei franceze.
„Pentru mine, colaborarea cu Balmain a fost o alegere firească. Așa cum a fost conceput fiecare aspect al acestui film, cu instinct și încredere în oamenii care întruchipează personajele. Atât pe podium, cât și în afara ei, Olivier Rousteing s-a asigurat că brandul reprezintă o forță și o unitate care oferă egalitate tuturor, indiferent de rasă sau sex”, a adăugat Jeymes Samuel, scenarist, regizor, producător și creator al „The harder they fall”.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.