Așa se explică de ce există o avalanșă de cereri pentru locuințele scoase la vânzare în avans pe o insulă plutitoare de lângă Bahamas, care va fi gata în 2025. Pe Insula Blue Estate prețurile proprietăților încep de la 19.800 de dolari și ajung la peste 1 miliard de dolari.
Situată în Oceanul Atlantic, la 25 de minute de zbor cu avionul din Nassau (Bahamas) și la 90 de minute de Miami, insula va măsura 1.500 metri pe 1.000 metri, adică jumătate din dimensiunea Principatului Monaco și poate găzdui până la 15.000 rezidenți permanenți.
Cei care ocupă un loc pe „cea mai exclusivă reședință privată din lume” vor fi tratați cu mai mult de 340 de zile de soare în fiecare an datorită locației privilegiate a insulei, potrivit dezvoltatorilor, citați de CNN.
Cea mai ieftină locuință, o garsonieră de 20 mp, va costa 19.800 de dolari, iar un apartament cu balcon va ajunge la 194.400 de dolari. Mai sunt prevăzute în proiect o vilă cu cinci dormitoare și grădină, la prețul de 54 de milioane de dolari, și două proprietăți uriașe, de lux, de 1,15 miliarde de dolari fiecare!
Reprezentanții Blue Estate Group susțin că au primit extrem de multe cereri pentru apartamentele de pe insulă și chiar și una dintre proprietățile de 1,15 miliarde a fost vândută.
Insula va fi un oraș de sine stătător, cu toate utilitățile și facilitățile vieții moderne. Vor exista acolo un spital ultramodern, o școală internațională pentru toate grupele de vârstă, de la preșcolari la liceeni, magazine, farmacii. Plus locuri unde rezidenții să se poată distra în timpul liber: cluburi cu ieșire la ocean, piscine, locuri de joacă pentru cei mici, baruri și restaurante.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.