iNES GROUP anunță cu entuziasm lansarea noii platforme iNES Live (www.ineslive.ro), o actualizare menită să ofere utilizatorilor o experiență mai fluidă, modernă și interactivă. Prin acest redesign, iNES Live continuă să se diferențieze pe piața televiziunii OTT, punând accent pe accesibilitate, conținut premium și tehnologie de ultimă generație.
Ce este iNES Live?
iNES Live este serviciul dezvoltat de către iNES GROUP pentru distributia liniara a programelor TV prin tehnologie OTT (Over The Top), peste conexiunile la Internet ale abonatilor.
iNES Live este un serviciu tip multi-platforma și multi-screen și este disponibil prin două aplicații dedicate, iNES Smart App si iNES Mobile TV . Cele două aplicații sunt publicate în magazinele de aplicații specifice diverselor sisteme de operare ale dispozitivelor Smart TV și Media Player (iNES Smart App) sau dispozitivelor mobile (iNES Mobile TV) pe care se face vizionarea programelor.
iNES Live poate fi accesat prin achiziționarea unui abonament lunar de servicii TV de la iNES GROUP și crearea unui cont de utilizator prin accesarea platformei iNES Live (www.ineslive.ro).
Serviciul iNES Live este disponibil pentru clienții rezidențiali, persoane fizice, cu domiciliul în România.
Ce aduce noua platformă iNES Live?
Noua interfață a site-ului iNES Live este gândită pentru a oferi utilizatorilor acces mai rapid la informații, un proces de abonare optimizat și o experiență de navigare mai intuitivă. Printre principalele actualizări se numără:
Experiența iNES Live, acum mai accesibilă ca niciodată
iNES Live rămâne soluția ideală pentru utilizatorii care doresc flexibilitate și calitate în vizionarea televiziunii online. Cu cea mai mare grilă de canale HD și 4K, sunet Dolby de înaltă fidelitate și o platformă compatibilă cu Smart TV-uri, Media Playere și dispozitive mobile, noul site face procesul de abonare și gestionare a contului mai simplu ca niciodată.
"Prin această platformă nouă, ne dorim să aducem iNES Live mai aproape de utilizatori, oferindu-le o experiență premium, de la prima accesare a site-ului până la abonarea și vizionarea conținutului dorit. Ne propunem să continuăm dezvoltarea platformei și să adăugăm noi funcționalități în viitorul apropiat", declară dl Marius Teodor Ionescu, Director General, iNES GROUP.
Ce oferă iNES Live?
iNES Live oferă flexibilitate și personalizare în vizionarea TV. Abonații pot accesa grila TV direct de pe dispozitivele lor prin aplicație, fără Set-Top-Box sau cabluri suplimentare, direct prin Wi-Fi.
Serviciul include peste 150 de canale unice din diverse domenii, funcții smart precum organizarea pe Categorii Tematice și cele mai multe canale HD (peste 100) și 4K dintr-un serviciu TV prin aplicație în România. De asemenea, suportă sunet Dolby și redare multi-language în română, engleză și maghiară.
Mobilitate cu iNES Live?
Calitatea iNES și toate funcțiile premium oferite de serviciul iNES Live sunt accesibile abonaților oriunde în țară prin aplicația dedicată pentru dispozitivele mobile, iNES Mobile TV.
Cum accesăm serviciul iNES Live?
iNES Live poate fi accesat rapid prin crearea unui cont și abonarea online pe platforma iNES Live (www.ineslive.ro). Sunt disponibile trei pachete: Basic (5 Euro/lună, TVA inclus), Plus (11 Euro/lună, TVA inclus) și Premium (16 Euro/lună, TVA inclus), care permit vizionarea până la trei dispozitive*. Abonamentul se reînnoiește automat, iar utilizatorii pot adăuga extraopțiuni și gestiona contul din platformă.
Despre iNES GROUP
iNES GROUP este un lider pe piața telecomunicațiilor din București și Ilfov, oferind soluții B2B și B2C, inclusiv servicii IPTV, internet de mare viteză și telefonie IP. Cu o experiență de peste 30 de ani, iNES continuă să inoveze și să ofere utilizatorilor servicii premium, adaptate nevoilor moderne de consum media.
Pentru mai multe detalii, vizitați noul site: www.ineslive.ro
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.