În 2021, cel mai râvnit inel nu are diamante, dar s-ar putea să vă poată spune dacă aveți Covid-19.
Oura Ring utilizează tehnologie avansată pe bază de senzori pentru a oferi informații precise despre sănătate într-o aplicație mobilă. La fel ca alte dispozitive de fitness inteligente, vă poate urmări temperatura, variabilitatea ritmului cardiac și eficiența somnului, dar un nou studiu sugerează că ar putea fi capabil, de asemenea, să detecteze Covid-19 în primele sale etape.
Inelul Heritage Gold Oura în ediție limitată (399 dolari)
Anul trecut, cercetătorii de la Universitatea San Francisco din California au testat inelul pe aproape 65.000 de participanți, printre care și lucrători din domeniul sănătății. Studiul a analizat dacă date precum temperatura corpului, împreună cu un sondaj zilnic privind simptomele, ar putea detecta infecția.
Rezultatele inițiale, care au fost publicate pe 14 decembrie, au constatat că monitorizarea continuă a temperaturii ar putea indica boli precum Covid-19, chiar și în cazurile în care infecția nu maniestă simptome. Cercetătorii au raportat că febra a fost identificată la 38 din cei 50 de participanți când simptomele au fost neobservate.
Deși nu se știe cât de eficient poate inelul inteligent detecta cazuri de Covid-19 asimptomatice - numărul participanților a fost prea mic pentru a fi extrapolat pentru întreaga populație - cercetătorii au spus că sunt încurajați că inelul inteligent poate detecta boala chiar și atunci când simptomele erau subtile.
Inelul Oura trimite datele de sănătate direct către o aplicație.
„Dispozitivul, care ar putea fi un indicator de boală mai bun decât un termometru, ar putea duce la izolare și testare mai timpurii, limitând răspândirea bolilor infecțioase”, se arată în anunțul USCF.
În mod surprinzător, inelul de 299 de dolari a devenit popular în rândul sportivilor în SUA. După primul blocaj, NBA și WNBA au cumpărat Oura Rings pentru mii de jucători și acum combină rezultatele inelului cu testarea zilnică pentru a detecta Covid, potrivit Wired. De asemenea, NASCAR a sărit la bord și folosește inelul inteligent pentru șoferi și personal.
Inelul Oura a avut, de asemenea, câteva recomandări de înaltă calitate. Toată lumea, de la Prințul Harry la Lance Armstrong și Jack Dorsey de la Twitter, a fost văzută purtând inelul. De fapt, compania a livrat deja peste 300.000 de inele în întreaga lume, potrivit The Telegraph.
Inelul Heritage Silver Oura (299 dolari).
Desigur, merită remarcat faptul că Inelul Oura nu vă va trimite o notificare prin care spune că aveți Covid-19. Mai degrabă, vă anunță dacă biometria se abate de la normă, ceea ce ar putea indica boala. Sunt informații valoroase, mai ales pe fondul celui de-al doilea val al Covid-19.
Inelul în sine este realizat din titan ușor și este rezistent atât la zgârieturi, cât și la apă. Este disponibil în patru finisaje diferite, de la argintul clasic (299 dolari) la aurul strălucitor (399 dolari).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.