Deoarece pandemia de coronavirus ține miliarde de oameni în casă, un sector trece printr-o criză gravă: turismul. Potrivit World Travel and Tourism Council, care reprezintă industria turistică internațională, călătoriile și turismul au contribuit cu 8,8 trilioane de dolari la economia globală în 2018 și a fost responsabil pentru 10,4% din toată activitatea economică. Consiliul estimează că turismul și călătoriile sunt responsabile pentru 319 de milioane de locuri de muncă din întreaga lume.
Cu cât guvernele își închid granițele și oamenii din întreaga lume stau acasă săptămâni întregi pentru a ajuta la oprirea răspândirii coronavirusului, mai multe companii se luptă să supraviețuiască. Cel puțin trei companii aeriene regionale au depus actele pentru faliment în Statele Unite și Regatul Unit. Pentru a evita colapsul, transportatorii americani au acceptat împrumuturi și subvenții de 58 de miliarde de dolari ca parte a pachetului de stimulare al guvernului american. Pandemia a provocat falimente și în industria croazierelor.
Thailanda și Filipine se bazează pe turism pentru mai mult de o cincime din PIB-ul lor. Două dintre cele mai afectate țări ale focarului de coronavirus, Spania și Italia, depind foarte mult de acest sector. Țara care se bazează cel mai puțin pe turism - Coreea de Sud – este afectează și ea de coronavirus.
Turismul din Statele Unite va înregistra cele mai mari pierderi - în mare parte din cauza dimensiunii economiei. Șase dintre primele 10 țări din lume care obțin venituri importante din turism sunt de asemenea clasate în top 10 țări cu cele mai multe cazuri de infecții cu coronavirus.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.