Ca și în cazul salonului auto de la Geneva, organizatorii au așteptat mai întâi ca guvernul să interzică „adunările de peste 5.000 de persoane în mediu închis”. În acest mod au reușit să scape de plata unor eventuale penalități invocând forța majoră.
Astfel, în cazul expoziției mondiale a turismului de la Paris, guvernul francez a anunţat în weekend că toate „adunările de peste 5.000 de persoane în mediu închis” vor fi anulate, precum şi cele care de desfăşoară „în mediu deschis când prilejuiesc amestecuri de persoane provenite din zone unde este posibil ca virusul să circule”. Imediat după acest anunț, Salonul a fost anulat.
„Cea de a 45-a ediţie a Salonului de turism şi cea de a 36-a ediţie a Salonului «Destinaţii naturale», prevăzute să aibă loc între 12 şi 15 martie, sunt anulate pentru a respecta dispoziţiile autorităţilor publice şi în acord cu clienţii şi partenerii noştri”, a menționat compania Comexposium, organizatorul evenimentului.
Vinerea trecută, salonul internaţional al turismului (ITB) de la Berlin – care îl precede pe cel de la Paris şi care urma să se desfăşoare între 4 şi 8 martie – a fost şi el anulat din cauza epidemiei cazuate de virusul Covid-19.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.