În fața unei noi crize imobiliare, home staging-ul devine necesar în vânzarea apartamentelor de lux

În urmă cu câţiva ani, home staging a fost o noutate. Astăzi este o mare afacere și un must-have pe piața imobiliară. Un home stager profesionist are abilitatea de a reliefa calităţile proprietăţilor şi de a distrage atenția de la orice aspect mai puţin plăcut.

O proprietate este un produs. Pentru a stârni interesul cumpărătorilor acel produs are nevoie de o prezentare eficientă pentru a se evidenţia pe piaţa imobiliară. Puteţi apela la ajutorul unui home stager sau vă invităm să urmaţi câţiva paşi dacă doriţi să vă pregătiţi proprietatea pentru vânzare singuri.

Home staging-ul este tipul special de amenajare interioară care e conceput pentru a atrage mai mulți cumpărători posibili. În loc de un decor personalizat, decorul home staging este neutru, foarte contemporan și menit să creeze o atmosferă universală. Scopul este de a ajuta potențialii cumpărători să îți imagineze casa ca fiind a lor.

Cumpărătorilor le este greu să conceptualizeze o casă goală sau o casă care a fost plină cu anii de mobilier și obiecte personale ale proprietarului anterior. Iar decorul home staging este adesea oferit ca soluție. Dar s-ar putea să vă întrebați dacă și locuința voastră trebuie scoasă în evidență. Nu se vinde singură? Răspunsul depinde de ceea ce prețuiți, în calitate de vânzător. Citiți mai departe motivele pentru care ar trebui să vă amenajați casa înainte de a o scoate la vânzare.

Ar trebui să-ți reamenajezi casa dacă vrei s-o vinzi cât mai repede și vrei să obții cea mai bună ofertă pe ea. Într-o perioadă a vitezei, oamenii sunt mereu contracronometru și vor să se mute cât mai repede într-o locuință și apreciază orice idee de amenajare realizată cu imaginație și aflată în trend. Apartamentele frumos finisate și mobilate atrag mai mulți clienți și se vând mai repede și mai scump decât cele nemobilate. Un studiu din 2018, realizat pe 4.000 de locuințe, arată că două treimi din casele scoase care au trecut prin procesul de home-staging s-au vândut cu 9-12% mai mult decât locuințe similare care nu au fost amenajate. La un preț de vânzare de aproximativ 5 milioane de dolari, diferența este de 450.000- 600.000 de dolari.

Casa ta are atât de multe camere, încât funcția fiecăreia nu este evidentă. Dincolo de dormitoarele standard, bucătărie, living și băi, alte camere suplimentare ar putea determina pe cumpărători să se întrebe la ce vor folosi. Și există chiar mici ezitări care ar putea să vă saboteze vânzarea. Home staging-ul poate defini scopul fiecărei camere.

Casa ta are poate câteva elemente arhitecturale neobișnuite. S-ar putea să iubești aspectele unice ale locuinței, dar potențialii cumpărători ar putea să le vadă drept defecte. Home staging-ul poate ajuta casa să fie mai primitoare. În prezent, majoritatea își scoate locuința la vânzare pe Internet. Așadar, este important ca fotografiile să fie uimitoare. S-a constatat că 38% dintre cumpărători au mai multe șanse să viziteze o casă pe care au văzut-o online, dacă este prezentată în fotografii.

Serviciile de home-staging constau într-o minimă amenajare a locuinței, de la mobilarea parțială la folosirea unui tapet elegant pe un perete și până la decorațiuni interioare și plante de efect. Practic, este o tehnică de marketing care presupune pregătirea unei proprietăți pentru vânzare, prin punerea în valoare a spațiilor și crearea unui cadru primitor, personalizat prin mobilare parțială și amenajare de efect.

Ambalarea obiectelor personale este unul dintre cel mai simplu și mai ieftin pas cu care puteţi începe. Motivul este să depersonalizaţi casa pentru viitorul cumpărător, pentru a se putea imagina locuind în acea proprietate. Acesta este cel mai greu lucru de făcut pentru cei mai mulți vânzători, deoarece ei sunt atașați emoțional de tot ce e în casă.

De asemenea, atunci când pregătești o proprietate pentru vânzare, trebuie să elimini din mobilier pentru ca locuința să aibă un aspect mult mai mare şi mai aerisit. Iluminatul joacă și el un rol primordial și este adesea trecut cu vederea atunci când o proprietate este de vânzare. Holurile întunecate, camere cu surse mici de lumină naturală, subsolurile și băile trebuie să fie abordate.

Obiectivul este de a arăta potențialilor cumpărători cum să folosească spațiul în mod eficient, de a se imagina locuind în acel spațiu și de a vă vinde proprietatea rapid.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

O casă de 150 de milioane de dolari, unică în lume, se construiește în Dubai

Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Van Cleef & Arpels celebrează moștenirea Art Deco cu o expoziție în Tokyo

Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton sărbătorește 100 de ani de Art Deco cu o expoziție captivantă la Paris

Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Tiffany & Co. reinventează arta trofeelor ​​la US Open 2025

Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Living Color: Bijuteriile Prada reinventează luxul prin intensitatea contrastelor

Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Un Picasso de 6 milioane de euro și lucrări rare de Dali și Matisse, expuse la Alba Iulia

Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN