Anul acesta, modelele și imprimeurile florale de vară nu s-au demodat nici iarna. Articolele pentru casă și accesoriile florale întunecate, care fac atmosferă, sunt elementele obligatorii din acest sezon și există multe modalități de a încorpora tendința în fiecare încăpere din casă.
Deși nu este extraordinar de renumit pentru atenția pentru designul interior, în eseul „Întoarcerea la Tipasa” (1952), Albert Camus scrie frumos despre o fericire insurmontabilă în sine: „În mijlocul iernii am descoperit în sfârșit că există în mine o vară invincibilă.” Așa că, indiferent că ești sau nu un fan al filozofului, nu banaliza acest sentiment, ai puterea de a recunoaște în tine o vară invincibilă pe măsură ce e tot mai iarnă (căci se anunță o iarnă lungă), nu renunța la florile vesele și jucăușe din vara lui 2019.
Cel mai simplu mod de a adăuga un print floral în casa ta este prin accesorizare cu perne contrastante, articole de sticlă și șervețele florale brodate. Opțiunea de a schimba abajururile pentru a onora florile de iarnă este, de asemenea, o bună idee. Ceramica florală este de asemenea fantastică pentru accesorizarea casei cu flori, iar pe piață există o multitudine. Amestecă-le și potriveste-le cu descoperirile din magazinul vintage sau second sau investește într-o veselă frumoasă din magazinele de profil.
Accesorizarea cu lucrări de artă este o altă modalitate (din păcate subevaluată) de adăugare a printurilor florale în casă. Lucrările de artă florală vor ridica starea de spirit a spațiului și adesea vor completa lipsa unui buchet adevărat. Pentru cei care doresc să se dedice din toată inima florilor de iarnă, diversitatea țesăturilor rafinate, tapițeriilor și mobilierului disponibile este impresionantă.
Un alt mod neașteptat de a introduce o declarație florală în casa ta este prin niște lenjerii de pat noi. Patul tău ocupă cu siguranță destul de mult spațiu, atât fizic cât și emoțional, așa că e perfect pentru imprimeurile florale. Mai ales pentru chiriași, alegerea lenjeriei de pat florale este o modalitate mult mai viabilă de a încorpora această tendință decât achiziționarea unei canapele noi, schimbarea covorului sau tapetului deja existente.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.