În mod normal, 650.000 de turiști se adună în fiecare an în orașul Wattens, Austria. Dar pandemia de coronavirus nu numai că l-a lăsat pustiu dar a mărit și probleme mult mai profunde pentru companie.
Exact la 125 de ani după ce fondatorul Daniel Swarovski a dezvoltat o mașină pentru a tăia sticla ca să strălucească precum diamantele, stră-strănepoții săi domnesc acum asupra unei operațiuni diversificate, oferind pietre strălucitoare mărcilor de modă și bijuterii și figurine de cristal ale personajelor celebre de la Disney.
Swarovski, Wattens, Austria
Dar CEO-ul Robert Buchbauer spune că acum este nevoie de schimbări drastice.
„Suntem forțați să ne reimaginăm și să redimensionăm întreaga noastră afacere Swarovski”, a declarat Buchbauer pentru AFP.
Cristalele Swarovski au fost purtate de celebrități de la Marylin Monroe la Beyonce și au fost folosite de designeri precum Christian Dior, dar Robert Buchbauer, CEO-ul Swarovski, consideră că brandul își pierde din strălucire în rândul clienților business.
Cristalele realizate de concurenții din China strălucesc la fel de puternic și costă mult mai puțin - doar 1% din prețul cerut de cei de la Swarovski. Buchbauer spune că la aceasta s-a adăugat scăderea dramatică a vânzărilor în timpul pandemiei. Veniturile companiei sunt estimate pentru anul acesta la 1,9 miliarde de dolari, o scădere cu 30% față de anul trecut.
Buchbauer vrea ca Swarovski să devină un brand exclusivist, producând cristale mai puține, mai mari și mai colorate, care pot fi vândute la prețuri mai mari. Produse precum trusele de manichiură sau carcasele de telefon decorate cu cristale au conferit brandului popularitate, dar nu și-ar mai găsi locul în oferta viitoare. De asemenea, 750 dintre cele 3000 de magazine ar urma să fie închise și 6.000 din cei 29.000 de angajați ai companiei vor fi concediați. 1200 au plecat deja anul trecut de la sediul central din Wattens, Austria, și vor fi urmați de încă 600 anul acesta.
Însă nu toți membrii familiei Swarovski agreează acest plan. Unii consideră că, dacă clienții aleg deja competitorii mai ieftini, nu vor fi atrași de produse cu prețuri mai mari. Paul Swarovski, acționar și fost membru în consiliul de administrație, vrea să oprească planurile lui Buchbauer înainte să fie prea târziu. El este susținut de Nadja Swarovski, unul din cei trei componenți ai consiliului, și de alți doi membri ai familiei.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.