Singura ocazie obișnuită care ne-a mai rămas pentru a petrece ceva timp cu cei dragi este cina. Cina de Crăciun este una specială, care adună la aceeași masă, copii, părinți, nepoți.
Vă prezentăm câteva idei de amenajare a mesei pentru o cină de poveste!
Simplu, dar elegant. O față de masă frumoasă va face atmosfera mai călduroasă și mai confortabilă, dar nu-i va distrage pe invitați de la meniu. O a doua față de masă colorată așezată în centrul mesei aduce un plus cromatic, fără a fi prea intruzivă.
Un alt accent fermecător ar putea fi șervețelul. Nu aveți idee unde să așeați furculița? Nu vă mai faceți griji și doar înfășurați toate vesela într-un pachet drăguț. Alegeți neapărat șervețele textile!
Așază pe masa piese de artă – precum acest set artizanal – sau elemente florale.
Este posibil ca invitații tăi să mănânce mai repede doar pentru a admira detaliile.
Așază flori pe masă
Florile creează o atmosferă romantică și proaspătă pe masa ta. Alege culorile potrivite cu restul aranjamentului. Puteți așeza pe masă o plantă mică în ghiveci sau puteți pune o floare într-o vază destul de mică.
Nu uita lumânările
Căldura și confortul sunt ceea ce face ca oamenii să se simtă ca acasă. O mică lumânare la masă schimbă complet lumina la cină și face atmosfera mai intimă.
Aranjament de masă vintage
Opțiunile sunt numeroase. Du-ți familia înapoi în timp, amenajând o masă pentru cină din anii ’60. Sau încearcă stilul renascentist, generos și cald.
Eleganță la superlativ!
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.