1. Consultant de marketing pentru afaceri mici. Marketing-ul este vital și nu doar afacerile mari, complexe au nevoie de aceste servicii. Marketing-ul se adresează și afacerilor mai mici tocmai pentru a le scoate din anonimat, a le ajuta să crească.
2. Inflatable bounce. De la castele gonflabile, la topogane gonflabile, la trasee, toate sunt produse pe care cei mici le adoră și pentru care părinții vor fi dispuși să plătească sume interesante pentru cei care se îndreaptă către aceste idei de afaceri profitabile și mici. Investițiile nu sunt imense, însă nici de neglijat. Aveți nevoie de un producător serios de produse gonflabile, de o locație strategică pentru care veți scoate ceva bani din buzunare, de vreme frumoasă și investiții solide în customer service.
3. Organizare de petreceri pentru copii. Copiii adoră petrecerile și părinții au început de câțiva ani să înceteze să le mai pregătească singuri zilele aniversare. În schimb, trendurile ne spun să angajăm organizatori care să se ocupe de fiecare detaliu și să ne livreze rezultatele cele mai bune. Desigur, aceste servicii nu sunt destinate oricui, ci doar celor cu dare de mână. Și acestea sunt idei de afaceri mici și profitabile, idei de afaceri care nu necesită capital solid de investiții.
4. Consultanță de carieră. Nu știm ce vrem să facem în viață și acest lucru ne poate distruge de-a dreptul și fără mari necesități de explicații. Nu ne permitem să nu știm ce vom face și avem nevoie de cei mai buni specialiști care să ne ofere serviciile de consultanță care să ne ajute să ne găsim drumul în carieră, în viața noastră profesională.
5. Anticariat online. Cărțile vechi se caută din ce în ce mai mult și anticariatele offline încep să își restrângă activitatea. Nu este de mirare, căci dinamica consumatorilor ne spune foarte clar că majoritatea profiturilor vin din mediul online, locația în care trebuie să ne dezvoltăm și noi cu prima ocazie întâlnită. Și acestea sunt afaceri de viitor în România, anticariatele fiind de multe ori, singura șansă de a ne găsi cărțile dorite.
6. Magazin online/ offline de obiecte vestimentare pentru femeile însărcinate. Obiectele vestimentare pentru femeile însărcinate vor fi întotdeauna bine vândute. Multe viitoare mămici optează chiar și pentru obiectele vestimentare la mâna a doua, dat fiind faptul că schimbarea măsurilor se produce rapid și schimbarea hainelor presupune noi și noi fonduri. Aceste idei de afaceri mici pot fi fondate și administrate de la domiciliul personal și implică investiții financiare și de timp din partea celor care doresc să se implice în dezvoltarea lor. Cu toate acestea, puteți să începeți cu resurse limitate și să vă dezvoltați stocul de produse în timp.
7. Magazin online/ offline de remedii naturiste. Remediile naturiste au cunoscut un puternic boom în anii trecuți și preferința pentru aceste produse se menține ridicată. În fapt, cu cât avansăm, cu atât mai mult vom încerca să ne desprindem de medicamentele clasice și să intrăm în sectorul medicamentelor care ne oferă soluții viabile de a ne păstra sănătatea și fondurile financiare la niveluri optime.
8.Consultant in marketing afiliat. Marketing-ul afiliat încă se menține la niveluri satisfăcătoare de profitabilitate pentru mulți români. Marketing-ul afiliat a reușit să îmbogățească multe persoane și cei care dețin destul de multă experiență în acest sector pot încerca să ofere servicii de consultanță pentru cei doritori să intre în acest domeniu prolific.
9. Consultant în afaceri cu magazine online. Magazinele online sunt și ele oportunități reale de afaceri, oportunități mici, în multe cazuri. Oricare ar fi calibrul afacerii pe care dorim să o consolidăm, antreprenorii își pot atrage mai multe șanse de succes atunci când beneficiază de consultanță de specialitate. Și acestea sunt idei de afaceri mici, însă sunt rezervate celor care își cunosc îndeaproape domeniul de activitate și celor care pot garanta rezultate satisfăcătoare celor care apelează la serviciilor pe care ei le oferă.
10. Servicii de închirieri spații publicitare indoor și outdoor. Se caută brokeri de inchirieri de spații publicitare, brokeri de vânzări de spații publicitare, fie ele indoor sau outdoor. Profiturile generate de aceste idei de afaceri sunt unele extrem de avantajoase când fondatorii lor dețin echipe de profesioniști de top, profesioniști cu bune abilități de negociere.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.