Ideea de a sări pe o platformă de observare și de a fi transportat în ocean în câteva minute pare destul de fantezistă. Însă, în curând, proprietarii de superyachturi vor putea face asta datorită unui nou design care oferă o „experiență de vizionare scufundată” pentru până la șapte persoane la bord.
Conceptul Hydrosphere poate scufunda proprietarul și oaspeții acestuia în mediul oceanic înconjurător. Descris ca un spațiu „pentru a împărtăși momente magice și pentru a ajunge rapid sub apă”, designerii săi spun că oferă o experiență apropiată de cea a scufundării într-un submersibil.
Prezentarea acestui nou concept de la Gresham Yacht Design vine pe măsură ce crește cererea de submersibile personale. Anul trecut, compania submersibilă de lux Triton Submarines, cu sediul în Florida, a livrat primul submarin acrilic pentru șase persoane care se poate scufunda până la 1.000 de metri și aceeași companie a vândut un submersibil de 24 de locuri, Triton DeepView 24, resortului vietnamez Vinpearl, care intenționează să ofere excursii în jurul insulei Hon Tre din Nha Trang.
Între timp, diferite companii de nave de croazieră au investit în submarine în ultimii ani - Genting Cruise Lines din Asia are cel puțin patru nave echipate cu submarine furnizate de compania olandeză U-Boat Worx.
În timp ce conceptul Hydrosphere nu atinge prea mult adâncimile unora dintre cele mai noi submersibile, coborând la doar câțiva metri sub corpul navei, va fi fără îndoială o caracteristică extrem de atractivă pentru cei dornici să vadă mai mult din lumea subacvatică.
Conceptul Hydrosphere este echipat cu sistem de iluminare, astfel încât cei de la bord îl pot folosi oricând doresc, chiar și atunci când iahtul călătorește cu o viteză maximă de până la două noduri. Conceptul poate fi restractat înapoi în corpul navei, unde este protejat de o trapă externă.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.
Bvlgari dezvăluie Polychroma , o colecție în care culoarea devine limbaj, iar arta, emoție.