Numit după o expresie latină care înseamnă „să fii atent la moarte”, Memento Mori este un îndemn melodios să trăiești pe deplin în prezent și să îți prețuiești timpul petrecut pe Pământ. Ceasul în ediție limitată evocă aceste sentimente, combinând elemente emoționante cu orologeria de lux.
Intitulat pur și simplu Spirit of Big Bang Depeche Mode, noul model este complet negru și pare mai degrabă gotic decât New Wave, notează Robb Report. Are o carcasă din ceramică de 42 mm în formă de tonneau și o ramă ceramică asortată, decorată cu știfturi piramidale. Sub safir, cadranul negru este acoperit cu mici sfere ceramice negre care curg simbolic înainte și înapoi pe măsură ce încheietura mâinii se mișcă. Cadranul este, de asemenea, împodobit cu emblema craniului din videoclipul care anunță revenirea trupei și cu o clepsidră care simbolizează trecerea timpului. Numele Hublot este așezat în partea de sus, în timp ce un „DM” roșu este așezat în partea de jos, în onoarea trupei.
În centrul modelului Big Bang, calibrul HUB1710 are o frecvență de 4 Hz și oferă ceasului o rezervă de putere de 50 de ore. Mișcarea automată este complet vizibilă prin spatele carcasei. Partea din spate este, de asemenea, inscripționată cu numele formației. Pentru ca totul să fie complet, cureaua din cauciuc negru prezintă aceleași știfturi piramidale ca și carcasa frontală. Ceasul vine, de asemenea, cu o curea din țesătură reciclată, pentru cei care preferă ceva mai discret.
Formată în Basildon, Essex, în 1980, Depeche Mode a lansat 15 albume de studio, șapte albume live, 10 albume de compilații, 16 box-set-uri și 60 de single-uri în ultimii 40 de ani. Formația New Wave colaborează de ceva vreme și cu Hublot. Duo-ul s-a reunit pentru prima dată în urmă cu 14 ani pentru a sensibiliza publicul și a strânge fonduri pentru mai multe cauze de mediu și umanitare. De atunci, parteneriatul a fost reînnoit cu fiecare turneu ulterior al trupei și a strâns peste 2,3 milioane de dolari pentru Teenage Cancer Trust and Charity: Water. Hublot sponsorizează, de asemenea, turneul mondial Memento Mori.
Spirit of Big Bang Depeche Mode are un preț de 34.100 de dolari.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.