Dacă ar exista un citat care să descrie industria divertismentului în 2020, acesta ar fi: „Acesta a fost cel mai nebunesc, cel mai imprevizibil și cel mai important an din istoria industriei cinematografice”, a declarat Paul Dergarabedian, analist media la Comscore, pentru CNN Business. „Pandemia a comprimat poate până la zece ani de schimbare într-un an pentru industria cinematografică.”
Hollywood-ul a trecut printr-o transformare. Pe măsură ce pandemia de coronavirus a devastat industria prin închiderea cinematografelor, întârzierea blockbusterelor și blocarea producțiilor din întreaga lume, a popularizat streamingul.
Între timp, normele istorice au fost aruncate pe fereastră, în timp ce unele dintre cele mai tradiționale studiouri experimentau cu viitorul lor de streaming. Cinematografele, pe de altă parte, au suferit pierderi financiare uriașe.
Pe măsură ce noul an se apropie, singurul lucru sigur la Hollywood în acest moment este incertitudinea.
O mare parte din ceea ce s-a întâmplat anul acesta - de la Universal care a lansat „Trolls World Tour” la Warner Bros, multe studiouri intenționează să prezinte toate filmele sale din 2021 pe HBO Max - care are potențialul de a modifica însăși ADN-ul Hollywoodului.
Jeff Bock, analist senior la firma de cercetare a divertismentului Exhibitor Relations, consideră că unele schimbări alimentate de pandemie vor deveni elemente de bază permanente ale afacerii de la Hollywood. Un exemplu semnificativ este cât timp filmele rulează exclusiv în cinematografe înainte de a merge pe alte platforme.
„Nu vom mai vedea niciodată ferestre de lansare de 60 până la 90 de zile”, a spus el. În afară de asta, a spus Bock, cetatea filmului va avea nevoie de un Magic 8-Ball. Bock a adăugat că nu ar fi surprins să vadă că cinematografele își pierd mai mult din puterea de negociere în 2021.
Michael Nathanson, analist media și partener fondator la MoffettNathanson, spune că 2020 a fost o „furtună perfectă” pentru industria cinematografică. A contribuit la crearea „impulsului pentru distribuitorii de filme, pentru a realiza în cele din urmă schimbările mult sperate”. El prezice că multe companii de streaming precum Netflix, Apple și Amazon, vor realiza mai multe filme în 2021. Dar, în același timp, Nathanson crede că publicul se va întoarce probabil în cinematografe în 2021.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.