Vânzările record sunt nu sunt deloc surprinzătoare într-o țară precum China, unde consumatorii sunt avizi după lux. Lumea post-COVID-19 a creat însă o nouă realitate globală. Una în care restricțiile limitează călătoriile și obligă cumpărătorii chinezi înstăriți să își descopere magazinele locale. Călătoriile în China continentală sunt în creștere, iar consumul intern de mărfuri de lux și premium înregistrează, de asemenea, o îmbunătățire, dar nu toate mărcile globale au beneficiat de aceste schimbări.
Experții estimează că nu toate brandurile internaționale au cucerit și menținut interesul consumatorilor chinezi, așa cum s-a întâmplat cu Hermes. Potrivit Vogue Business, faptul că Hermès tranzacționează în prezent peste valoarea pre-COVID-19 reprezintă „o raritate printre brandurile de modă”. Și Vogue Business are dreptate. Succesul brandului francez de lux în aceste perioade de încercare reprezintă o anomalie, mai ales că noile tendințe de comportament ale consumatorilor au apărut în timpul și în zilele post-pandemice.
Dacă perioada de izolare și de carantină ne-a învățat ceva, este că design-urile de sezon - acel aspect ultra-modern - nu mai sunt la modă într-o lume în care consumatorii ar putea sta luni bune acasă. Până la momentul în care acestor consumatori li s-a permis să părăsească în siguranță casele, ceea ce era la modă când au intrat în carantină nu mai era la modă atunci când au ieșit din izolare; crește astfel dorința de a cumpăra piese clasice atemporale care sunt must-have.
La fel de important, achiziționarea de produse mai bune dar într-o cantitate mai mică este o tendință la modă printre consumatorii mai tineri care caută posibile alternative ale fast fashion. Mai mult decât atât, consumatorul post-pandemic a ieșit din criză mai sensibil la prețuri și cu veniturile afectate, astfel încât nu este surprinzător faptul că își reevaluează prioritățile și evită extravaganța.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.