Vânzările record sunt nu sunt deloc surprinzătoare într-o țară precum China, unde consumatorii sunt avizi după lux. Lumea post-COVID-19 a creat însă o nouă realitate globală. Una în care restricțiile limitează călătoriile și obligă cumpărătorii chinezi înstăriți să își descopere magazinele locale. Călătoriile în China continentală sunt în creștere, iar consumul intern de mărfuri de lux și premium înregistrează, de asemenea, o îmbunătățire, dar nu toate mărcile globale au beneficiat de aceste schimbări.
Experții estimează că nu toate brandurile internaționale au cucerit și menținut interesul consumatorilor chinezi, așa cum s-a întâmplat cu Hermes. Potrivit Vogue Business, faptul că Hermès tranzacționează în prezent peste valoarea pre-COVID-19 reprezintă „o raritate printre brandurile de modă”. Și Vogue Business are dreptate. Succesul brandului francez de lux în aceste perioade de încercare reprezintă o anomalie, mai ales că noile tendințe de comportament ale consumatorilor au apărut în timpul și în zilele post-pandemice.
Dacă perioada de izolare și de carantină ne-a învățat ceva, este că design-urile de sezon - acel aspect ultra-modern - nu mai sunt la modă într-o lume în care consumatorii ar putea sta luni bune acasă. Până la momentul în care acestor consumatori li s-a permis să părăsească în siguranță casele, ceea ce era la modă când au intrat în carantină nu mai era la modă atunci când au ieșit din izolare; crește astfel dorința de a cumpăra piese clasice atemporale care sunt must-have.
La fel de important, achiziționarea de produse mai bune dar într-o cantitate mai mică este o tendință la modă printre consumatorii mai tineri care caută posibile alternative ale fast fashion. Mai mult decât atât, consumatorul post-pandemic a ieșit din criză mai sensibil la prețuri și cu veniturile afectate, astfel încât nu este surprinzător faptul că își reevaluează prioritățile și evită extravaganța.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.