Există atât de multe moduri de a purta Hermès Kelly și nu vorbim doar despre numeroasele culori, piei, stiluri, cusături și dimensiuni ale genții de mână. De-a lungul anilor, a fost transformat în mod ingenios în orice, de la articole din piele mici, accesorii de modă, ceasuri, farmece și chiar o mascota drăguță ciudată pe nume Kellydole.
Dar cea mai recentă interpretare a casei a iconicei genți de mână este și cea mai luxoasă, deoarece directorul de creație al bijuteriilor Hermès, Pierre Hardy , aplică atingerea sa magică Kellymorphose - o nouă colecție de bijuterii fine care celebrează alura multidimensională a genții Kelly.
Făcând o punte între funcțional și prețios, Kellymorphose revizuiește enigma genții de mână legendare creată pentru prima dată în anii 1930, apoi imortalizată – și redenumită – în anii 1950. Arhitectura sa trapezoidală, curelele laterale, închiderea cu lacăt și suportul pentru chei se desfac într-o deconstrucție jucăușă; o reapropriere somptuoasă care transformă aceste trăsături practice în podoabe de lux.
Colecția conține șapte teme vizuale, realizate în aur roz sau alb, cu câteva piese atinse cu argint. Alphakelly și Kelly Clochette sunt în fruntea îndrăgitului motiv al cheii și al lacătului, în timp ce Kelly Baguette împodobește închiderea semnătură a genții de mână cu diamante și spinele negre.
Și Kelly Gavroche se joacă cu motivul închizătoarei, deoarece inelele și colierele sale duble fac referire la cureaua elegantă a genții Kelly. În cele din urmă, Kelly Gourmette și Kelly Chaine explorează diferite modele de zale, lăsând-o pe Précieux Kelly să atragă cele mai adevărate genți Kelly.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.