Marcă de modă franceză Hermès a ținut primele pagini ale ziarelor miercuri pentru că a vândut un plic dintr-o singură hârtie care se vinde cu amănuntul la 100 de lire sterline (aproximativ 126 de dolari) în Marea Britanie, denumit plicul A5, suvenirul de 8,26 inci lungime și 5,82 inchi lățime are un compartiment interior îmbrăcat în nuanță portocalie semnătura casei. Vine și împachetat în mătase imprimată, dar asta nu a împiedicat internetul să critice plicul și prețul său vertiginos pe rețelele de socializare.
În noiembrie, comediantul Benton McClintock a căutat câteva dintre ofertele de decor pentru casă ale Hermès pe TikTok. El a comentat sarcastic despre ciuperca de 1.350 de dolari a mărcii, un coș de hârtie cromatic de 7.750 de dolari și plicul A5 într-un videoclip. „Vreau să spun, unde altundeva este cel mai bun loc pentru a lăsa un mesaj important?” glumește în videoclip. „Reutilizabil. Este reutilizabil. Băieți, pierdeți bani dacă nu cumpărați asta.”
Telespectatorii au umplut rapid secțiunea de comentarii, criticând. „Nu aș plăti 13,50 USD pentru asta”, a scris un comentator. Alții au continuat, adăugând „este literalmente doar o glumă pentru oamenii bogați” și „Am luat o a doua ipotecă pentru greutatea hârtiei”. Într-adevăr, gramajele Hermès sunt cunoscute că au o filă. Modelul Samarcande de 7,5 inchi al mărcii se vinde cu 2.950 de dolari. Descris pe site-ul mărcii drept „o presăpată, iconic al Casei”, seamănă cu cavalerul din setul de șah Samarcande. Acesta vine în bronz, dar asta îl face să merite?
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.