Lucrarea este oferită ca parte a „Proof of Sovereignty”, o vânzare NFT organizată de Christie's, în perioada 25 mai - 3 iunie. Veniturile din vânzare vor fi donate către UNICEF SUA pentru a sprijini inițiativa non-profit COVAX, care susține accesul global la vaccinurile anti-Covid-19.
Despre lucrarea digitală, Christie's descrie amestecul său de „peisaj de vis și energie efervescentă” ca reprezentant al Gucci. NFT este formatat ca un videoclip cu trei canale redat pe o buclă.
De la începutul acestui an, Christie's a fost în fruntea caselor de licitații facilitând vânzarea NFT-urilor, care anterior au fost vândute fără astfel de intermediari. Vânzarea lucrării artistului Beeple - Everydays: First 5000 Days (2008–21) pentru 69 de milioane de dolari în martie a fost un reper fără precedent care a făcut din Beeple al treilea cel mai scump artist în viață.
De atunci, Christie's a lansat alte vânzări NFT pentru a atrage o clasă emergentă de cumpărători cripto-bogați. Deoarece aceste vânzări au fost prezentate în colaborare cu artiști și proprietăți, colaborarea sa cu brandul de lux Gucci marchează un nou tip de ofertă în spațiul de cripto-artă la licitație.
Experimentele casei de licitații Christie's în domeniul cripto-artei au atras, de asemenea, critici. În luna mai, casa a făcut echipă cu Fundația Andy Warhol pentru a organiza o vânzare NFT care cuprinde opere de artă digitale puțin cunoscute recuperate de pe computerul Amiga 1000 din epoca 1980 a Warhol. În timp ce vânzarea cu cinci loturi a adus 3,5 milioane de dolari, aceasta a atras obiecții de la observatorii mass-media digitale care au spus că Christie's denaturează originalitatea lucrărilor care sunt vândute efectiv.
Vânzarea „Proof of Sovereignty”, organizată de artista digitală anonimă Lady PheOnix, cu specialistul în artă contemporană al casei Christie's, Noah Davis, include și oferte digitale ale unor artiști media formidabili precum Jenny Holzer, Urs Fischer, Gerald Laing și Nam June Paik. Pentru această vânzare, Davis plasează acțiuni în potențialul NFT-urilor pentru a perturba și mai mult lumea artei.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.