Lucrarea este oferită ca parte a „Proof of Sovereignty”, o vânzare NFT organizată de Christie's, în perioada 25 mai - 3 iunie. Veniturile din vânzare vor fi donate către UNICEF SUA pentru a sprijini inițiativa non-profit COVAX, care susține accesul global la vaccinurile anti-Covid-19.
Despre lucrarea digitală, Christie's descrie amestecul său de „peisaj de vis și energie efervescentă” ca reprezentant al Gucci. NFT este formatat ca un videoclip cu trei canale redat pe o buclă.
De la începutul acestui an, Christie's a fost în fruntea caselor de licitații facilitând vânzarea NFT-urilor, care anterior au fost vândute fără astfel de intermediari. Vânzarea lucrării artistului Beeple - Everydays: First 5000 Days (2008–21) pentru 69 de milioane de dolari în martie a fost un reper fără precedent care a făcut din Beeple al treilea cel mai scump artist în viață.
De atunci, Christie's a lansat alte vânzări NFT pentru a atrage o clasă emergentă de cumpărători cripto-bogați. Deoarece aceste vânzări au fost prezentate în colaborare cu artiști și proprietăți, colaborarea sa cu brandul de lux Gucci marchează un nou tip de ofertă în spațiul de cripto-artă la licitație.
Experimentele casei de licitații Christie's în domeniul cripto-artei au atras, de asemenea, critici. În luna mai, casa a făcut echipă cu Fundația Andy Warhol pentru a organiza o vânzare NFT care cuprinde opere de artă digitale puțin cunoscute recuperate de pe computerul Amiga 1000 din epoca 1980 a Warhol. În timp ce vânzarea cu cinci loturi a adus 3,5 milioane de dolari, aceasta a atras obiecții de la observatorii mass-media digitale care au spus că Christie's denaturează originalitatea lucrărilor care sunt vândute efectiv.
Vânzarea „Proof of Sovereignty”, organizată de artista digitală anonimă Lady PheOnix, cu specialistul în artă contemporană al casei Christie's, Noah Davis, include și oferte digitale ale unor artiști media formidabili precum Jenny Holzer, Urs Fischer, Gerald Laing și Nam June Paik. Pentru această vânzare, Davis plasează acțiuni în potențialul NFT-urilor pentru a perturba și mai mult lumea artei.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.