La scurt timp, geanta digitală Gucci pe platforma de jocuri Roblox s-a vândut cu mai mult decât valoarea „reală” a versiunii sale fizice. Gucci Dionysus, o geantă tapetată cu logo-ul companiei, cu o închidere distinctivă tip tiger, a fost vândută cu 4.115 de dolari, comparativ cu prețul său de 3.400 de dolari, anunță FashionUnited.
A Gucci bag in Roblox resold for 350,000 Robux or roughly $4,115. The same purse IRL costs $3,400.
— AlexisOhanian.eth 7️⃣7️⃣6️⃣ (@alexisohanian) May 24, 2021
Remember: this Roblox purse is not an NFT and thus has no value/use/transferability outside the Roblox world-yet it's worth more than the physical one.
Watch this space. pic.twitter.com/m4WjfC1Eq1
Sistemul de creare a jocurilor Roblox permite utilizatorilor să programeze jocuri și să joace jocuri create de alți utilizatori. De asemenea, permite utilizatorilor să creeze articole de modă pentru avataruri, care pot fi apoi cumpărate și vândute folosind moneda sa digitală. Și aici devine și mai ciudat. Așa cum a subliniat fondatorul Reddit, Alexis Ohanian , pe Twitter , câștigurile din revânzarea articolelor virtuale nu sunt transferabile în afara platformei - spre deosebire de momentul în care NFT-urile sunt scoase la licitație, deci este într-adevăr un mister ce va face vânzătorul cu toți acei Robux.
Deși pentru mulți moda digitală poate fi o nouă frontieră, pentru generația Z și pentru jucătorii tineri moda virtuală este la fel de importantă ca stilul în viața reală. Comercianții de modă și frumusețe caută întotdeauna noi canale pentru a-și face publicitate produselor, pentru a rezona cu cumpărătorii mai tineri.
Gucci găzduiește în prezent o „grădină virtuală” pe Roblox, o experiență multimedia captivantă în Florența, Italia, care explorează viziunea creativă inimitabilă a casei de modă. Pe măsură ce jucătorii intră în Gucci Garden, avatarurile lor devin manechine neutre. Fără sex sau vârstă, manechinul simbolizează că toți ne începem călătoriile prin viață ca o pânză goală. Rătăcind prin diferite camere, manechinele vizitatorilor absorb elemente ale expoziției. Cu fiecare persoană care experimentează camerele într-o ordine diferită și păstrează fragmente diferite ale spațiilor, ele vor apărea la sfârșitul călătoriei lor drept creații unice.
Experiența Gucci Garden pe Roblox.
Gucci Garden Experience a fost lansat pentru a marca centenarul casei de modă. Este versiunea virtuală a „Arhetipuri”, o expoziție Gucci. Lumea Roblox prezintă o galerie captivantă în care jucătorii Roblox pot explora campaniile și desenele creative ale Gucci din trecut. Pe măsură ce se deplasează de-a lungul spațiului digital, avatarurile lor „absorb” elementele expoziției și se transformă ele însele în opere de artă digitale. Mai important, vor descoperi și articole virtuale de la marcă care nu pot fi cumpărate în afara experienței.
Nu este prima dată când brandul de modă își oferă bunurile de lux pe tărâmul digital. Recent, a lansat o linie de adidași virtuali și s-a alăturat, de asemenea, cu popularul joc mobil Tennis Clash pentru a oferi o colecție de îmbrăcăminte.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.