La scurt timp, geanta digitală Gucci pe platforma de jocuri Roblox s-a vândut cu mai mult decât valoarea „reală” a versiunii sale fizice. Gucci Dionysus, o geantă tapetată cu logo-ul companiei, cu o închidere distinctivă tip tiger, a fost vândută cu 4.115 de dolari, comparativ cu prețul său de 3.400 de dolari, anunță FashionUnited.
A Gucci bag in Roblox resold for 350,000 Robux or roughly $4,115. The same purse IRL costs $3,400.
— AlexisOhanian.eth 7️⃣7️⃣6️⃣ (@alexisohanian) May 24, 2021
Remember: this Roblox purse is not an NFT and thus has no value/use/transferability outside the Roblox world-yet it's worth more than the physical one.
Watch this space. pic.twitter.com/m4WjfC1Eq1
Sistemul de creare a jocurilor Roblox permite utilizatorilor să programeze jocuri și să joace jocuri create de alți utilizatori. De asemenea, permite utilizatorilor să creeze articole de modă pentru avataruri, care pot fi apoi cumpărate și vândute folosind moneda sa digitală. Și aici devine și mai ciudat. Așa cum a subliniat fondatorul Reddit, Alexis Ohanian , pe Twitter , câștigurile din revânzarea articolelor virtuale nu sunt transferabile în afara platformei - spre deosebire de momentul în care NFT-urile sunt scoase la licitație, deci este într-adevăr un mister ce va face vânzătorul cu toți acei Robux.
Deși pentru mulți moda digitală poate fi o nouă frontieră, pentru generația Z și pentru jucătorii tineri moda virtuală este la fel de importantă ca stilul în viața reală. Comercianții de modă și frumusețe caută întotdeauna noi canale pentru a-și face publicitate produselor, pentru a rezona cu cumpărătorii mai tineri.
Gucci găzduiește în prezent o „grădină virtuală” pe Roblox, o experiență multimedia captivantă în Florența, Italia, care explorează viziunea creativă inimitabilă a casei de modă. Pe măsură ce jucătorii intră în Gucci Garden, avatarurile lor devin manechine neutre. Fără sex sau vârstă, manechinul simbolizează că toți ne începem călătoriile prin viață ca o pânză goală. Rătăcind prin diferite camere, manechinele vizitatorilor absorb elemente ale expoziției. Cu fiecare persoană care experimentează camerele într-o ordine diferită și păstrează fragmente diferite ale spațiilor, ele vor apărea la sfârșitul călătoriei lor drept creații unice.

Experiența Gucci Garden pe Roblox.
Gucci Garden Experience a fost lansat pentru a marca centenarul casei de modă. Este versiunea virtuală a „Arhetipuri”, o expoziție Gucci. Lumea Roblox prezintă o galerie captivantă în care jucătorii Roblox pot explora campaniile și desenele creative ale Gucci din trecut. Pe măsură ce se deplasează de-a lungul spațiului digital, avatarurile lor „absorb” elementele expoziției și se transformă ele însele în opere de artă digitale. Mai important, vor descoperi și articole virtuale de la marcă care nu pot fi cumpărate în afara experienței.
Nu este prima dată când brandul de modă își oferă bunurile de lux pe tărâmul digital. Recent, a lansat o linie de adidași virtuali și s-a alăturat, de asemenea, cu popularul joc mobil Tennis Clash pentru a oferi o colecție de îmbrăcăminte.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.