Gucci | O geantă digitală s-a vândut cu mai mult decât valoarea sa reală

Gucci a lansat recent Gucci Garden, primul său eveniment experiențial pe Roblox - o instalație virtuală inspirată de evenimentul „Arhetipuri” al casei de modă din Florența, Italia. Pe 17 mai, evenimentul a prezentat o versiune digitală limitată a genții „Gucci Dionysus Bag with Bee” timp de o oră - cu peste 400 de utilizatori care l-au licitat pentru 475 Robux (aproximativ 6 dolari).

La scurt timp, geanta digitală Gucci pe platforma de jocuri Roblox s-a vândut cu mai mult decât valoarea „reală” a versiunii sale fizice. Gucci Dionysus, o geantă tapetată cu logo-ul companiei, cu o închidere distinctivă tip tiger, a fost vândută cu 4.115 de dolari, comparativ cu prețul său de 3.400 de dolari, anunță FashionUnited.

 

Sistemul de creare a jocurilor Roblox permite utilizatorilor să programeze jocuri și să joace jocuri create de alți utilizatori. De asemenea, permite utilizatorilor să creeze articole de modă pentru avataruri, care pot fi apoi cumpărate și vândute folosind moneda sa digitală. Și aici devine și mai ciudat. Așa cum a subliniat fondatorul Reddit, Alexis Ohanian , pe Twitter , câștigurile din revânzarea articolelor virtuale nu sunt transferabile în afara platformei - spre deosebire de momentul în care NFT-urile sunt scoase la licitație, deci este într-adevăr un mister ce va face vânzătorul cu toți acei Robux.

Deși pentru mulți moda digitală poate fi o nouă frontieră, pentru generația Z și pentru jucătorii tineri moda virtuală este la fel de importantă ca stilul în viața reală. Comercianții de modă și frumusețe caută întotdeauna noi canale pentru a-și face publicitate produselor, pentru a rezona cu cumpărătorii mai tineri.

Gucci găzduiește în prezent o „grădină virtuală” pe Roblox, o experiență multimedia captivantă în Florența, Italia, care explorează viziunea creativă inimitabilă a casei de modă. Pe măsură ce jucătorii intră în Gucci Garden, avatarurile lor devin manechine neutre. Fără sex sau vârstă, manechinul simbolizează că toți ne începem călătoriile prin viață ca o pânză goală. Rătăcind prin diferite camere, manechinele vizitatorilor absorb elemente ale expoziției. Cu fiecare persoană care experimentează camerele într-o ordine diferită și păstrează fragmente diferite ale spațiilor, ele vor apărea la sfârșitul călătoriei lor drept creații unice.

Experiența Gucci Garden pe Roblox.

Gucci Garden Experience a fost lansat pentru a marca centenarul casei de modă. Este versiunea virtuală a „Arhetipuri”, o expoziție Gucci. Lumea Roblox prezintă o galerie captivantă în care jucătorii Roblox pot explora campaniile și desenele creative ale Gucci din trecut. Pe măsură ce se deplasează de-a lungul spațiului digital, avatarurile lor „absorb” elementele expoziției și se transformă ele însele în opere de artă digitale. Mai important, vor descoperi și articole virtuale de la marcă care nu pot fi cumpărate în afara experienței.

Nu este prima dată când brandul de modă își oferă bunurile de lux pe tărâmul digital. Recent, a lansat o linie de adidași virtuali și s-a alăturat, de asemenea, cu popularul joc mobil Tennis Clash pentru a oferi o colecție de îmbrăcăminte. 





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION